חדשות בארץ

שר החוץ ימריא לביקור מדיני בספרד: "אירופה והעולם כולו חייבים למנוע איראן גרעינית"

אלי כהן יטוס היום לביקור מדיני בספרד, כאשר במוקד הביקור יהיה החשש מפני איראן. "הדרך לעשות זאת היא בעזרת סנקציות כלכליות ומדיניות, יחד עם איום צבאי אמין"

  • ה' אייר התשפ"ג
אלי כהן (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)אלי כהן (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)
אא

שר החוץ אלי כהן ימריא היום (רביעי) לביקור מדיני בספרד. במהלך הביקור ייפגש כהן עם עמיתו שר החוץ הספרדי חוזה מנואל אלברס. כמו כן ייפגש כהן עם נשיאת הפרלמנט מריצ'ל באטט, ראשי לשכת המסחר ספרד – ישראל, ועם נציגי הקהילה היהודית.

במהלך הפגישה ידונו כהן ואלברס בהתפתחויות האחרונות במזרח התיכון וביחסי ישראל והאיחוד האירופי. כן יתכננו השניים דרכים בהן ניתן להעמיק את היחסים בין ישראל לספרד, בעיקר בנושאי טכנולוגיה, סייבר ואקלים.

לקראת המראתו אמר שר החוץ: "איראן תהיה במוקד ביקורי בספרד. בפגישותיי עם עמיתי, שר החוץ הספרדי וגורמי ממשל בכירים נוספים אדגיש כי אירופה והעולם כולו חייבים להתמודד מול איראן בחזית אחידה ותקיפה במטרה למנוע איראן גרעינית, הדרך לעשות זאת היא בעזרת סנקציות כלכליות ומדיניות יחד עם איום צבאי אמין.

עוד הוסיף כהן: "ספרד תיכנס לתפקידה בקרוב כנשיאת האיחוד האירופי ובשיחותיי אבקש כי לנושא האיראני יהיה משקל גדול בדיונים ובהחלטות האירופיות.

"בנוסף, אבהיר לשר החוץ של ספרד כי ישראל אינה מתנגדת לתמיכה הומניטרית בפלסטינאים, אך לא נסכים למתן כספים אשר יגיעו לגורמי הסתה ובעקיפין מעודדים טרור. לישראל וספרד תחומי עניין משותפים רבים ואני מתכוון להציג לשר החוץ של ספרד דרכים להעמיק את היחסים בין המדינות בנושאי סייבר, טכנולוגיות פיננסים (פינט-טק), מלחמה במדבור ועוד", סיים כהן את דבריו.

תגיות:אלי כהןספרדאיראן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה