חדשות בארץ

אליה בת ה-12 אושפזה עם כוויות בפניה. הסיבה: ספריי שלג

אליה אורן מחדרה יצאה עם חברותיה לשחק בספריי קצף – זה נגמר באשפוז בבית חולים. אמה: "ילדה שיודעת לעמוד באתגרים ובכאב, כי היא עוסקת בספורט תובעני של גלישת רוח, פתאום ממש צורחת בכאב. טסנו איתה לחדר מיון". לקח חשוב לקראת יום העצמאות

  • ד' אייר התשפ"ג
(צילום: נתי שוחט / פלאש 90)(צילום: נתי שוחט / פלאש 90)
אא

כמו ילדים רבים אחרים, ולקראת יום העצמאות, אליה אורן בת ה-12 מחדרה יצאה עם חברותיה לשחק בספריי קצף – אבל המשחק התמים נגמר באשפוז בבית חולים, כשהיא סובלת מכוויות בעיניה.

אמה של אליה, רביד, סיפרה שבתה דיווחה לה תחילה שנכנס לה קצף לעיניים – ולמרות ששטפה את פניה היטב הרגישה שהעיניים שורפות. "היא הגיעה הביתה וממש התפתלה מכאבים. ילדה שיודעת לעמוד באתגרים ובכאב, כי היא עוסקת בספורט תובעני של גלישת רוח, פתאום ממש צורחת בכאב. טסנו איתה לחדר מיון".

אליה נבדקה במיון ילדים של בית החולים הלל יפה על ידי רופא ילדים ורופא עיניים, שקבע כי היא סובלת מכוויות בשתי עיניה בדרגה אחת. היא הושארה לטיפול והשגחה. במחלקת הילדים של הלל יפה מדווחים, כי בימים האחרונים ולקראת חג העצמאות הגיעו כבר מספר ילדים עם פגיעות דומות בגלל תרסיסי קצף ואחרים.

ד"ר דורון יצחקי, רופא העיניים שטיפל בילדה, אמר: "אליה כרגע מטופלת לכוויות, שהן בדרגה אחת, אבל לטובת בטיחות הילדים, וגם המבוגרים – ממליץ להימנע ממשחק בתרסיסים במהלך החג".

תגיות:כוויותספריי קצף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה