חדשות בארץ

אמסלם חולל סערה, נפטר הנער שנפגע מסיגריות אלקטרוניות: סיכום חדשות השבת

ביומיים הקרובים צפויים להגיע לארץ 18 מהפצועים בתאונה הקשה בדרום קוריאה. חברת דירוג האשראי "מודיס" עידכנה את תחזית הצמיחה למדינת ישראל לשנת 2023 לישראל והורידה אותה ליציבה

  • כ"ד ניסן התשפ"ג
אא

השר דודי אמסלם תקף בתוכנית פגוש את העיתונות את נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק ונשיאת בית המשפט העליון הנוכחית אסתר חיות, וטען כי צריך להעמיד אותם לדין על "ניסיון הפיכה במדינת ישראל". "היום אין במדינת ישראל דמוקרטיה", האשים. "לא מכיר נשיאת בית משפט עליון בעולם שיש לה חיל אוויר, יחידות מיוחדות, יחידות סייבר", טען אמסלם בהקשר של קבוצות המחאה השונות נגד המהפכה. ואז הוא הוסיף: "צריך להקים ועדת חקירה לעומק. זה יקרה גם אם זה לא יהיה היום". הדברים חוללו סערה עזה.

מידן (מרדכי) ברוך קלר ז"ל, בן 16 מגדרה, שאושפז בטיפול נמרץ בעקבות עישון סיגריה אלקטרונית נפטר היום (שבת) לאחר שניתק את עצמו ממכונת הלב-ריאה (אקמו). כך הודיע בית החולים שניידר בפתח תקווה. בית החולים מסר הבוקר: "בצער רב, אנו מעדכנים על פטירתו של הנער בן ה-16 שטופל ביחידה לטיפול נמרץ לב במרכז שניידר וחובר למערכת האקמו בשל קריסה של ריאותיו, לאחר שימוש בסיגריות. מפרטים ראשונים עולה כי הנער נפטר לאחר שככל הנראה ניתק עצמו מהאקמו מסיבה לא ברורה. פרטי המקרה דווחו למשרד הבריאות, נבדקים בשעה זו וייחקרו בימים הקרובים".

התאונה בקוריאה: ביומיים הקרובים (ראשון ושני) צפויים להגיע לארץ 18 מהפצועים בתאונה (שהוגדרו כפצועים קל). 14 פצועים ישארו בינתיים בבתי החולים בקוריאה להמשך טיפול רפואי (בהם 4 המוגדרים במצב קריטי).

שגרירות ישראל בסיאול והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ פועלים על מנת שארונה של ההרוגה, מרגריטה שוורצברג ז"ל, יועבר לישראל בימים הקרובים.

חברת דירוג האשראי "מודיס" עידכנה את תחזית הצמיחה למדינת ישראל לשנת 2023 לישראל והורידה אותה ליציבה. עם זאת, חברת הדירוג אישרה מחדש את הדירוג ברמה של A1 וחלקה שבחים למדיניות הממשלה.

ראש הממשלה בנימין נתניהוושר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ יצאו בהודעה משותפת בתגובה לתחזית דירוג האשראי ״היציב״ של סוכנות הדירוג '׳מודיס׳' והבהיר כי לא תהיה שום פגיעה בדמוקרטיה ובכלכלה הישראלית.

"כלכלת ישראל יציבה ואיתנה ובעזרת השם תישאר כזאת", כתבו נתניהו וסמוטריץ'. "האנליסטים של סוכנות הדירוג מודיס מזהים נכון את חוזקתה של הכלכלה הישראלית בכל המדדים ואת המנהיגות הכלכלית הנכונה והאחראית שאנו מובילים בניהול נבון של ההוצאה הציבורית ובקידום רפורמות מעודדות צמיחה".

תגיות:דודי אמסלםחדשות השבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה