בריאות ותזונה

רופא ישראלי מפתיע: "זרעי קצח והשמן המופק מהם - יכולים לעזור בריפוי סרטן"

רופא ישראלי שחקר את זרעי הקצח ואף הציג מאמר על כך, טוען כי מדובר בזרעים שיכולים לסייע בקשת רחבה מאוד של בעיות - החל ממחלות ויראליות וכלה בריפוי סרטן

אא

"ערכים בריאותיים מופלגים", במילים אלו פותח ד"ר מרדכי הוכברג את המאמר שלו על זרעי קצח והשמן המופק מהם, שמן זרעי קצח. "יש להודות ולברך, כי המזון שסביבנו אכן מרפא", הוא כותב. 

לדבריו, בספרות המקצועית ישנם למעלה מ-450 מחקרים שאישרו את הנכתב במאמרו זה - שזרעי הקצח אכן יכולים לסייע בריפוי סרטן. 

למעשה, במדינות רבות בעולם וכן ברפואה המסורתית העממית היכולות הללו כבר ידועות, אך בניסויים שנעשו במעבדות נמצא כי בזרעי הקצח ישנו חומר פעיל בשם תימוקווינון - שמאז גילויו הפך ל'כוכב' אמיתי ברפואה ובמחקר, הודות ליכולת הפנומנלית שלו לבלום התחלקות וריבוי של תאים סרטניים. 

"זרעי קצח הוכחו במחקרים מדעיים כבעלי התכונות הבאות: מגנים מפני סרטן לבלב, כבד וקיבה, משככי כאבים, נוגדי בקטריות, נוגדי דלקות, לטיפול בכיבים, נוגדי פיטריות ובכללן קנדידה,  נוגדי חמצון, מורידי יתר לחץ דם, נוגדי וירוסים, כעזר נגד התכווצויות,  כמנקי סמפונות הריאה, נוגדי סוכרת, מנקי כבד, מורידי מתחים, מגבירי הפרשת אינסולין כאשר הגוף זקוק לכך, כמסדירי הפרשת אינטרפרון וכעוזרים לתפקוד הכליות", כותב ד"ר הוכברג.

אולי זו הסיבה לכך שחברות קוסטמטיקה, רפואה ובריאות מיהרו להפיק ממנו גם שמן שעוזר בריפוי של פצעים חיצוניים בגוף. חוקרים מדרום קליפורניה מצאו שצריכת קצח בעצם מעלה ספירה של כדוריות דם לבנות, שאחראיות על איתור התאים הסרטניים וחיסולם, עוד בטרם התרבותם בגוף. 

ממשיך ד"ר הוכברג במאמרו וכותב כי "מתוך התנסות בארצות המזרח התיכון וצפון אפריקה, נמצא שצריכת זרעי קצח או שמן קצח - מהווה צעד משמעותי ביותר למניעת גדילה והתפשטות של סרטן המעי הגס, כמו גם לטיפול בסוגי סרטן אחרים". 

ומה הבשורה המשמחת כאן לדבריו? "אין לקצח תופעות לוואי", כותב הרופא ומציע שלל שימושים לזרעים השחורים (אך הלבנים בתכונותיהם, ביכולתם ובסגולותיהם הרפואיות) - "אפשר להכין מהם תה, או להשרות אותם במים כמו זרעי צ'יה ולאכול את הריר שנוצר מהם". אפשר גם להוסיף אותם כתוספת לסלטים, מרקים, לחמים, ודייסות. 

תגיות:סרטןמחקרקצח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה