חדשות מדע וטכנולוגיה

זה הקליפ החרדי הראשון שהוצא בבינה מלאכותית

כולם מדברים עכשיו על בינה מלאכותית, ונדמה שאין זמן טוב מזה להוציא קליפ אמוני בעזרת הטכנולוגיה. אז מה זו בינה מלאכותית, ולמה כולם עסוקים בזה? מוזמנים לקרוא בפנים וגם ליהנות מהביצוע הנחמד של 'בינה'

אא

מה זו בינה מלאכותית?

כשמה כן היא: בינה שמחקה את האינטיליגנציה האנושית על ידי ניתוח נתונים או רובוטים דמויי אדם. 

מה היא באה לשנות בעולם?

יותר נכון להגיד שהיא לא באה להחליף את התפקוד האנושי, אלא להקל עליו. הבינה המלאכותית מתיימרת להיכנס לכמה שיותר שטחים מחיינו, ולבצע במקום האדם את המטלות. 

כך למשל נוכל למצוא מעין 'רובוטים' (בעגה המקצועית הם נקראים צ'טבוטים) שיאפשרו תשובות יעילות ומתוחכמות ללקוחות, ואפילו פיתרון של בעיות אחרי שקנינו מוצר או שירות כלשהו. באופן הזה האדם משתחרר לעשות דברים אחרים במקום להתעסק עם ביורוקרטיה או שאלות בלי סוף מצד לקוחות. 

הבינה המלאכותית עוזרת גם במצבים שבהם נדרש ניתוח אנליטי של מערכות מידע גדולות, או אספקת מידע קונקרטי על הרגלי צריכה של אנשים על סמך נתונים. מבין השורות אתם יכולים להבין כבר שעבור עסקים וארגונים גדולים, מדובר בחיסכון אדיר לא רק של כוח אדם אלא גם של כסף, זמן ומשאבים אחרים. 

איך הבינה המלאכותית יכולה לעזור בפועל לארגונים גדולים (כמו הידברות למשל)?

המוסד האקדמי הנחשב 'הרווארד' שבארה"ב, עשה על כך מחקר שתוצאותיו פורסמו בכלי התקשורת העולמיים. החוקרים בהארוורד מצאו כי הבינה המלאכותית בארגונים גדולים היא משמעותית והכרחית, שכן היא יכולה לסייע לא רק בזיהוי של פרצות אבטחה ומתן הרתעה מתאימה, אלא גם להפוך את חוויית המשתמש באת הארגון, לטובה יותר. 

הבינה המלאכותית בעצם מצמצמת את ניהול הייצור ואף פותרת בעיות טכנולוגיות שעשויות להתעורר אצל משתמשי האתר. 

 

תגיות:גיל ישראלובבינה מלאכותית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה