ונשמרתם

תינוק ניצל לאחר שעצם של דג נתקעה בגרונו

תינוק בן שנה ושלושה חודשים הובהל לבית החולים לאחר שנחנק מדג שאכל. המקרה כמעט נגמר באסון, אבל ב"ה בבית החולים הצליחו להציל את חייו

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

בסוף השבוע האחרון, תינוק בן שנה ושלושה חודשים הובהל לבית החולים וולפסון לאחר שנחנק מעצם של דג שנתקעה בגרונו.

אמו של התינוק סיפרה ל"מעריב" על הרגעים המבעיתים: "אמא שלי הגיעה אלינו הביתה אתמול אחרי שקנתה דג בורי מהסופר. היא בישלה אותו וישבה עם הילדים בגינה להאכיל אותם. כנראה אחד הילדים הביא לתינוק את הדג".

לדבריה, התינוק החל לבכות לפתע. "חשבתי שהוא צריך לישון והשכבתי אותו במיטה, אבל פתאום הוא השתעל והוציא נוזל שקוף. לא הבנתי מה קרה. ניסיתי להביא לו מטרנה והוא לא רצה. הוא גם לא הצליח לישון, כנראה בגלל חוסר הנוחות. בסוף הוא נרדם ב־22:00, אבל אז הוא קם ב־3:00 בוכה בצרחות. ישר הלכתי למיון".

כשהגיעו לחדר המיון, התינוק נשלח לבדיקת רופא אף-אוזן-גרון. "כשהגענו לרופא הוא ראה את זה בעזרת הסיב האופטי, ואז תוך פחות משלוש שעות הוא כבר היה בניתוח בהרדמה מלאה".

ד"ר אבי גולדפרב, מנהל מחלקת אא"ג בבית החולים, הסביר: "הסכנה בעצמות דג היא שילדים מתחת לגיל 6 לא מסוגלים לזהות עצם בלעיסה, ובחלק גדול מהמקרים לא יידעו לספר שהם חשים דקירה או שיש גוף זר תקוע. עצמות דג יכולות לגרום להתנקבות בוושט או לנדוד עמוק לתוך הרקמות ולגרום לזיהום". 

תגיות:חדשותבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה