חם ברשת

נטלי דדון פתחה ספר תהילים – הפרק שנפתח באקראי הפתיע אותה

נטלי דדון, שמרבה לשתף את עוקביה בדעותיה הפוליטיות, חוטפת לא מעט אש. פרק אחד שפתחה בספר תהילים הפתיע אותה, ותיאר במדויק את תחושותיה על המתרחש במדינה

  • כ"ו אדר התשפ"ג
(צילום: מנדי הכטמן / פלאש 90)(צילום: מנדי הכטמן / פלאש 90)
אא

פעילת הימין נטלי דדון, שמתחזקת חשבון פופולרי ברשת, משתפת את עוקביה לעיתים קרובות על התחושות והמחשבות שלה בעקבות המצב במדינה. היא סיפרה שהיא מוצאת נחמה בספר התהילים ושיתפה בסיפור מדהים שקרה לה.

דדון פרסמה את תמונת העמוד בספר התהילים שפתחה באקראי, וכתבה שהפרק שנפתח משקף בדיוק את הרגשותיה. דדון לא פעם חוטפת ביקורות ברשת בשל דעותיה הפוליטיות. "אני מוקפת בהמון קולות, שמועה מפה רכילות משם, תוקפנות מלמעלה, הפחדה מלמטה", כתבה דדון בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה. "אני מודה שקצת נחנקת, על אף ההתמקדות באור ויש ממנו המון. כשאני נחנקת, החמצן שלי נמצא רק במקום אחד. תמיד הוא יודע בדיוק מה לומר, אבל בדיוק. פותחת לי באקראי כמו תמיד על פרק ושם התשובה".

דדון כתבה כי הפרק שהיא פתחה באקראי הוא פרק קי"ב: א הַלְלוּ-יָהּ: אַשְׁרֵי-אִישׁ, יָרֵא אֶת-יְהוָה; בְּמִצְוֺתָיו, חָפֵץ מְאֹד. ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ, יִהְיֶה זַרְעוֹ; דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ. ג הוֹן-וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ; וְצִדְקָתוֹ, עֹמֶדֶת לָעַד. ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר, לַיְשָׁרִים; חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק. ה טוֹב-אִישׁ, חוֹנֵן וּמַלְוֶה; יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט.ו כִּי-לְעוֹלָם לֹא-יִמּוֹט; לְזֵכֶר עוֹלָם, יִהְיֶה צַדִּיק. ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה, לֹא יִירָא; נָכוֹן לִבּוֹ, בָּטֻחַ בַּיהוָה. ח סָמוּךְ לִבּוֹ, לֹא יִירָא; עַד אֲשֶׁר-יִרְאֶה בְצָרָיו. ט פִּזַּר, נָתַן לָאֶבְיוֹנִים– צִדְקָתוֹ, עֹמֶדֶת לָעַד; קַרְנוֹ, תָּרוּם בְּכָבוֹד. י רָשָׁע יִרְאֶה, וְכָעָס– שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס; תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד".

דדון ציינה כי הדף אותו פתחה בספר תהילים נרטב והיא רואה בכך סימן משמיים. "והטיפה שנפלה לה כאן על הדף משמיים, כנראה שלא רק אני בוכה על עם שמתפורר לאיטו אל מול עיניי. אבא. התרחקנו קצת יותר מדי".

תגיות:ויראלינטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה