פעילות הידברות

מחקר של אונ’ סינסינטי בארה"ב: הנחת תפילין מסייעת לבריאות הלב

מהמחקר שפורסם לאחרונה בכתב עת ביפן, עולה כי ישנן שתי סיבות לכך

  • כ' אדר התשפ"ג
אא

"ממצאי המחקר מספקים ראיה נוספת לכך שהנחת תפילין הינה דרך מעשית בת-קיימא להפחתת התחלואה לאירועי לב איסכמיים", כך נכתב במאמר שפורסם על ידי צוות חוקרים, וביניהם פרופ' ג'ק רובינשטיין מהמחלקה לרפואת הלב וכלי הדם של אוניברסיטת סינסינטי, אוהיו, ארה"ב.

עוד נכתב במאמר כי רצועות התפילין נכרכות סביב הזרוע בצורה הדוקה דיה, שאינה חוסמת לחלוטין את זרימת הדם בזרוע, וכי בדרך זו, נוצרת הפחתה מסוימת של זרימת הדם לזמן מוגבל. כך, הפחתה זמנית של זרם הדם בתדירות קבועה מאפשרת הגנה ארוכת טווח מפני הנזק הנגרם מהתקף לב.

במסגרת המחקר נבדקו 30 משתתפים בגילאי 18-40. הנבדקים חולקו לשתי קבוצות. רק משתתפי קבוצה אחת הניחו תפילין באופן המסורתי: הדוק דיו, אך אינו חוסם לגמרי את זרימת הדם. מדדי הלב של המשתתפים בשתי הקבוצות נבדקו, הושוו, והמסקנות הנוספות מצטרפות למחקר קודם שנערך כחמש שנים קודם לכן, ומוכיחות שוב: הנחת תפילין תורמת לשמירה על בריאות הלב, ועשויה להציל חיים.

"וְהָיוּ הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה, אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם--עַל-לְבָבֶךָ... וּקְשַׁרְתָּם לְאוֹת, עַל-יָדֶךָ; וְהָיוּ לְטֹטָפֹת, בֵּין עֵינֶיךָ" (דברים פרק ו' פס' ו', ח').

 

הנחת תפילין היא בלב שלנו

ומה בישראל? התפילין כבר מזמן קרובות ללב. התאוצה המטאורית של פריסת עמדות התפילין של הידברות בכל רחבי הארץ מוכיחה כבר זמן רב שהחיבור לתפילין נמצא עמוק בלבו של עם ישראל. המוני אנשים מכל קצוות הקשת ומכל רחבי הארץ מגיעים לעמדות הנחת התפילין של הידברות בכל כך הרבה בתי עסק. כך, על הדרך, מי שלא הספיק, מי שפספס בבית, ומי שלא הניח תפילין מאז בר המצווה, זוכים לקדש שם שמיים ברבים, ומגבירים את החיבור בין עם ישראל לבין אבינו שבשמיים.

התאוצה המטאורית במספרים: כיום, קיימות כ-800 עמדות להנחת תפילין מעל 60 ערים ברחבי הארץ, ועוד כ- 250 עמדות בדרך למקומות מרכזיים נוספים. בחשבון פשוט: מדי יום מתקיימות כ-8,000 הנחות תפילין שכאלה, שהן 48,000 הנחות תפילין בחודש, והכל בזכות עמך ישראל שרוצים להתחזק במצווה היקרה הזו, ולזכות את הרבים. עם הצלחה ענקית שכזו – אין מצב שתישארו בחוץ. צפו בגלריה המרגשת של הנחות התפילין בעמדות של הידברות ועוד מעט בע"ה כבר לכם תהיה עמדה מיוחדת שכזו.

הקדישו עמדת תפילין לעילוי נשמת יקירכם, להצלחה, לרפואה או לכל דבר שרק תרצו לחצו כאן או התקשרו 073-3333-343

הפרופ’ היהודי הפתיע: אחרי שכתב מאמר מצליח על התפילין, כעת הוא גם מניח אותן

מחקר מדהים: הנחת תפילין מגנה על בריאות הלב

תגיות:פעילות הידברותתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה