חדשות יהדות

הפרופ’ היהודי הפתיע: אחרי שכתב מאמר מצליח על התפילין, כעת הוא גם מניח אותן

פרופ' ג'ק רובינשטיין, המכהן כרופא קרדיולוג ומרצה בכיר לחקר בריאות הלב וכלי הדם באוניברסיטת סינסינטי שבארה"ב - כבש לאחרונה את הכותרות לאחר שפרסם מחקר רחב היקף על היתרונות הבריאותיים של הנחת תפילין בבוקר, וזה עוד לא הכל

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

פרופ' ג'ק רובינשטיין המכהן כרופא קרדיולוג ומרצה בכיר לחקר בריאות הלב וכלי הדם באוניברסיטת סינסינטי שבארה"ב - כבש לאחרונה את הכותרות לאחר שפרסם מחקר רחב היקף על היתרונות הבריאותיים של הנחת תפילין בבוקר. 

במחקר השתתפו גם חוקרים מהקולג' לרפואה באוניברסיטה המקומית, שבעזרת שאלונים בחנו 20 גברים יהודים בגילאי 18-40 - תשעה מהם מניחים תפילין מדי יום, ו-11 שאינם מניחים מדי יום. 

התוצאות היו מרחיקות לכת והפתיעו גם את החוקרים: ניתוח הנתונים שהתקבלו העלה כי להנחת התפילין יתרונות בריאותיים רבים שבאים לידי ביטוי במניחים אותם, וככל שמניחים אותם בתדירות גבוהה יותר ולמשך זמן ארוך יותר - כך רמת הבריאות של האדם גבוהה יותר. 

בעקבות המחקר, שעשה שמות ברשתות החברתיות ובתקשורת בארץ ובעולם - זומן פרופ' רובינשטיין לישיבת חב"ד בסינסינטי כדי להרצות על המחקר החשוב שלו בפני תלמידי הישיבה, והפתיע אותם כשבמהלכה חשף את זרועו והפגין בקיאות כשהניח אותם. 

תגיות:פרופסורקידוש השםתפיליןאמריקאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה