חדשות בארץ

הפיגוע בתל אביב: מצבם של שניים מהפצועים קשה מאוד, אבי המחבל נעצר

מצבם של שני פצועים מהפיגוע בתל אביב ממשיך להיות קשה מאוד, הם מורדמים ומונשמים ואחד מהם נמצא בסכנת חיים. כוחות הביטחון מיפו במהלך הלילה את בית המחבל בכפר נעלין ועצרו את אביו

זירת הפיגוע, אמש (צילום: Erik Marmor/Flash90)זירת הפיגוע, אמש (צילום: Erik Marmor/Flash90)
אא

לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו במהלך הלילה (שישי) בכפר נעלין, ומיפו את ביתו של המחבל מועתז חוואג'ה שביצע אמש את הפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב כהכנה לקראת הריסתו. אביו של המחבל וקרוב משפחה נוסף נעצרו והועברו לחקירת שב"כ.

במהלך הפעילות בכפר, יידו פורעים אבנים והשליכו מטענים ועשרות בקבוקי תבערה לעבר הכוחות שהגיבו בירי רוגר.

בית החולים איכילוב עדכן הבוקר, כי מצבם של שני פצועים מהפיגוע ממשיך להיות קשה מאוד. הראשון מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי ונמצא בסכנת חיים, והשני מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי. שניהם מורדמים ומונשמים. מצבו של הפצוע השלישי מוגדר קל עד בינוני, והוא מאושפז במחלקה לכירורגיה פלסטית.

תושבי ביתר עילית קיבלו הבוקר הודעה מפיקוד העורף כי הם יכולים לצאת מבתיהם, וזאת לאחר לילה מתוח במהלכו נקראו להסתגר בבתים, לנעול דלתות ולסגור חלונות מחשש לחדירת מחבלים. במהלך הלילה סרקו כוחות הביטחון אחרי מחבל שהניח מטען חבלה באוטובוס בעיר. נוסעים הבחינו במטען, שהוטמן בתוך תיק ממנו עלה עשן, והזעיקו את המשטרה. בחסדי שמיים, המטען לא התפוצץ, ככל הנראה בשל תקלה טכנית, וחבלנים הגיעו למקום ונטרלו אותו.

בתוך כך, לפנות בוקר סוכל ניסיון פיגוע בחוות דורות שבשומרון. בעל החווה זיהה את המחבל, שהגיע אל המקום חמוש בסכינים ובמטעני חבלה מאולתרים, פתח לעברו באש והרג אותו. לא היו נפגעים. כוחות ביטחון שהוזנקו לחווה סרקו את האזור, כדי לשלול חשד להימצאות מחבלים נוספים.

תגיות:פיגוע יריטרורתל אביב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה