חדשות בריאות

ויראלי: זו הפעילות שתגרום לכם להזדקן מהר יותר

מנתח פלסטי חשף בסרטון ויראלי מהי הפעילות הגופנית שתגרום לכם להזדקן מהר יותר. מפתיע

  • י"ב אדר התשפ"ג
אא

מנתח פלסטי הזהיר את עוקביו ברשת לגבי סוג הפעילות הגופנית שיכולה לגרום להתבגרות מוקדמת. ד"ר ג'רלד אימבר בן ה-82 אמר בסרטון שהעלה לרשת החברתית כי "מחצית המטופלים שלי מעריכים אותי על הכנות שלי, והחלק השני בהחלט שונא אותי על כך".

אימבר הוא מנתח פלסטי שמתמחה בטיפולי פנים וגוף. בסרטון הויראלי הוא הזהיר שריצה למרחקים קצרים מדי יום היא פעילות בריאה, כל עוד לא עושים אותה יותר מדי. "האם ראיתם פעם אדם שרץ למרחקים ארוכים כשעור פניו צעיר ויפה?", שאל הרופא.

לדבריו, ריצה משפיעה לרעה על עור הפנים ועל חלקים נוספים בגוף, משום שהיא נחשבת לפעילות גופנית מאומצת הגורמת להזדקנות מהירה של העור. אימבר טוען כי הרגליים, הקרסוליים והגב נפגעים בפעילות זו. "אם אתם מעוניינים לרוץ כמה דקות בכל אימון זה בסדר, אך נסו להשיג את המטרות שלכם בדרכים אחרות כמו אימוני אירובי, הרמת משקולות ועוד. ככל שאנו מתבגרים, הגוף שלנו מייצר פחות קולגן ואלסטין, וגם חשיפה לקרני UV מזרזת את התהליך הזה במידה ואתם רצים תחת אור השמש".

הסרטון של אימבר צבר למעלה מ-2.7 מיליון צפיות ברשת וקיבל שלל תגובות: "הליכה מהירה עדיפה על ריצה, במקום לרוץ 30 דקות, עשו הליכה של שעה. תגיעו בערך לאותה כמות של שריפת קלוריות", כתב גולש אחד. "אני מאמן אישי ואתה צודק לחלוטין", כתב אחר.

 

תגיות:בריאותרץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה