חדשות בארץ

נתניהו: "קרה היום אסון נורא. נלכוד את הרוצח ונבוא איתו חשבון"

בהודעה שמסר בעקבות הפיגוע בשומרון בו נרצחו הלל ויגל יניב הי"ד, קרא ראש הממשלה לאזרחים שלא לקחת את החוק לידיים: "תנו לצה"ל להשלים את המרדף"

אא

(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב (ראשון) הודעה בעקבות הפיגוע בחווארה שבשומרון, בו נרצחו האחים הלל ויגל יניב הי"ד: "קרה היום אסון נורא. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחת יניב, שאיבדה שניים מבניה היקרים, ה' יקום דמם".

"צה"ל וכוחות הביטחון כרגע נמצאים במרדף אחר הרוצח. אנחנו נמצא אותו, אנחנו נלכוד אותו ואנחנו נבוא איתו חשבון. אני מבקש גם כשהדם חם והרוחות לוהטות - לא לקחת את החוק לידיים. אני מבקש לתת לצה"ל ולכוחות הביטחון לעשות את עבודתם. אני מזכיר לכם שבשבועות האחרונים הם חיסלו עשרות מחבלים ומנעו עשרות פיגועים".

"תנו לצה"ל להשלים את המרדף, אל תיקחו את החוק לידיים - וביחד ננצח את הטרור", סיכם ראש הממשלה.

יגל היה אמור לחגוג יום הולדת 20 בעוד שבועיים, ואחיו הלל בן 21.5. השניים היו בדרכם לישיבות ההסדר בהן הם לומדים. הם נסעו ברכב בכפר חווארה על כביש 60, ומחבל שהגיע רגלית ירה בהם מטווח אפס ונמלט. שני האחים נפצעו באורח אנוש, ופונו לבית החולים בילינסון שם נקבע מותם. הם יונחו למנוחות מחר בבוקר.

אסתי יניב, אימם של הלל ויגל, הקליטה מוקדם יותר הודעה לבני הנוער ביישוב הר ברכה בו מתגוררת המשפחה.

"שלום לנוער של הר ברכה. דיברתי גם עם הילדים שלי, ואתם כמו הילדים שלנו. חטפנו פה סטירת לחי אדירה מהקדוש ברוך הוא. אנחנו מנסים למצוא את הדברים הטובים ואת החסד שהייתה לנו הכנה מוקדמת, שהייתה לנו שבת משפחה, שהיו לנו שיחות טובות עם הילדים אתמול, שעשינו תמונה משפחתית. הקדוש ברוך הוא שולח חסדים ושולח לנו גם עם המכה הכואבת חסדים".

"יש לנו חור ענק בלב, שום דבר לא יסגור את החור הזה. לא בנייה, לא הפגנה, לא שום דבר, וגם שמחות במשפחה יהיו פלסטר – החור יישאר, ואנחנו נלמד לחיות איתו, ולחיות איתו בשמחה, ולהמשיך ולשאוב כוח מכם, מהילדים שלנו".

האם השכולה, שהיא ובעלה הרב שלום הינם רכזי הנוער של הר ברכה, סיפרה כי שני הבנים היו בדרך ללימוד תורה: "אם אתם שואלים מה לעשות – אתם יכולים להוסיף בלימוד תורה, יכולים לעשות שירות משמעותי בצבא. אתם יכולים גם להכין מרק לחיילים, יהיו עכשיו המון כוחות בדרכים".

"אין לי מילים באמת שיכולות לנחם, שיכולות להביע. אנחנו סומכים עליכם, גידלנו אתכם הרבה שנים, תכננו לעשות שבת פרידה ובעזרת השם נעשה שבת משמעותית של הנוער. נוכל לדבר, נשמח מאוד שתכתבו סיפורים וזיכרונות ודברים מיוחדים. אין לי מילים. אין לי מילים".

תגיות:פיגוע יריחווארהבנימין נתניהוהלל ויגל יניב הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה