חדשות בארץ

שתתה יוגורט – ונחנקה מחוט ברזל שנמצא בבקבוק

אביטל כהן כמעט נחנקה למוות לאחר ששתתה יוגורט, וברזל דק נתקע בגרונה: "שניות שנראות כמו נצח, זה מוות, זה פרידה מהחיים באותן שניות - תודה לאל שעברתי את זה"

בתמונה הקטנה: אביטל כהן. תמונת יוגורט: אילוסטרציה בתמונה הקטנה: אביטל כהן. תמונת יוגורט: אילוסטרציה
אא

אביטל כהן, תושבת רמת גן, קנתה לפני שבוע בקבוק יוגורט של החברה "בת הרים" בסופר השכונתי. תוך כמה שניות מהרגע ששתתה ממנו, אביטל החלה להיחנק כתוצאה מגוף זר שנמצא בבקבוק ונתקע בגרונה. לאחר כמה דקות בהן התקשתה לנשום, בן זוגה של אביטל הצליח להוציא מגרונה מה שהתגלה כחוט ברזל דק.

אביטל אמרה לחדשות 12 כי "אולי דרך המאמץ של ההקאה זה התכופף", והוסיפה: "שניות שנראות כמו נצח, זה מוות, זה פרידה מהחיים באותן שניות - תודה לאל שעברתי את זה". אביטל מספרת שברגעים הקשים היא עוד לא הבינה מה באמת קורה. "חשבתי שמדובר בזכוכית ולמעשה שאם אזוז זה יחתוך אותי". לאחר מכן, כשבן זוגה הצליח לחלץ את הגוף הזר שהיה תקוע בגרונה, הוא אמר לה שמדובר בברזלית וביקש ממנה לא לגעת בכלום.

אביטל מספרת שפנתה למנהל החברה והוא שאל אותה מה היא מתכוונת לעשות: "הוא שאל אותי לאן אני רוצה להגיע עם הדבר הזה, חשוב לי להעביר לו מסר. אני לא נכנסת לשום תביעה, יש לי מטרה אחת - לשמוע ממנו שיעשה בדיקה יסודית, לעצור את הייצור של כל הבקבוקים שתוקפם מסתיים ב-22.3.23. יש עוד הרבה בקבוקים כאלו שמסתובבים בכל רחבי הארץ, ואם יהיה פעוט או ילד או מבוגר שילגום מהבקבוק, היוגורט הזה עלול לסיים את חייו".

ממחלבת "בת הרים" נמסר בתגובה: "כל מוצרי החברה עוברים בקרת איכות קפדנית ומעולם לא נמצא כל פגם. כפי שהודע ללקוחה, הטענה נבדקה ונבדקת. השלב האחרון בייצור המוצר מהסוג הנדון כולל סינון של חלקיקים זעירים ביותר, שאינו מאפשר חדירה ו/זליגה של חלקיקים קטנים ודקים מכל סוג שהוא. מכאן, לא סביר כי טענת הלקוחה נובעת מכשל כלשהו בשלבי הייצור. החברה מצרה על האירוע שנטען, אולם מרגע יציאת המוצר מהמחלבה ועד הגעתו לבית הלקוח, אין לחברה שליטה על נזקים הנובעים משימוש שאינו תלוי בה, כגון: רכישת בקבוק כשאריזתו פתוחה, שתייה באמצעות כוס לא נקייה וכיו"ב".

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה: "ככל שתתקבל תלונה, משרד הבריאות יבחן את הנושא. המפעל בודק את התלונה והעביר למשרד תחקיר ראשוני".

תגיות:יוגורטברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה