מעניין

(עוד) טיפ ששווה מיליונים: הסיר נשרף? כך תסירו שכבה שרופה בסיר - ללא קושי

סבתא מבינה גם בניקיון ולא רק בתרופות, ואת הטיפ הזה שחלקה סבתא ברשת - כולכם חייבים להכיר כי מניסיון, זה עובד בהחלט 

אא

זה התחיל לגמרי במקרה, לאחר שבישלתי נזיד בשרי במשך יותר מארבע שעות (!).

היה זה יום שגרתי למדי שבו ישבתי על המחשב ועבדתי, משום מה  מבלי לשים לב לניחוחות השרופים שעולים מן הסיר. אמנם זו לא הייתה הפעם הראשונה שבה תחתית של סיר נשרפה לי, אך הפעם, כך לפחות היה נדמה לי כשראיתי את זה, הבנתי שאני כנראה הולכת להיפרד מהסיר הטוב והנאמן שליווה אותי שנים, אחת ולתמיד. 

האמת? התבאסתי. אבל יותר מכל נבע הביאוס הזה מאוזלת היד שהרגשתי באותם רגעים. סירים אצלי (ובעצם - אצל מי לא?) הם דבר יקר, כי אני משקיעה בהם לא מעט כסף ולזרוק סיר זה אומר הוצאה בלתי צפויה נוספת, על הוצאות נוספות שלאור יוקר המחיה, לא תמיד קל לנהל. 

הסתכלתי חסרת אונים על השכבה השחורה שהביטה אליי בחזרה עם מבט מתנשא וכמו אמרה לי 'ניצחתי ואנצח' - והשפלתי מבט. אם ד"ר גוגל לא יעזור לי עכשיו, באמת שאין לי מושג מה לעשות מול הניצחון הכל כך מוחשי הזה. 

התיישבתי מול המחשב וכתבתי בחוסר אונים: "איך מסירים שכבה שרופה מסיר?".

אז תקשיבו, אני יודעת שאת זה אתם כבר יודעים, אבל אני פשוט חייבת. כי זוכרים את הטיפ שנתתי כאן על ניקוי החולצה הלבנה מכתמי דיו וניקוי והטיפ המדהים להברקת סירים?

אז האמת היא שלא תכננתי לחזור על אותו הטיפ - אבל לא תאמינו כמה הוא יכול להועיל גם כאן, בתוספת של עוד כמה מרכיבים שלרובנו יש כבר בבית. רבע כוס חד פעמית של אבקת כביסה, רבע כוס סודה לשתייה וכוס חומץ. אל תיבהלו מהבועות שמתחילות להיווצר לכם, זו הדרך שלנו להגיד לשכבה השרופה שבסיר שהיא עוד לא ניצחה. 

זהירות: השתדלו לא לגעת בידיים בתערובת אלא להשתמש בכפפות. 

כשאתם שופכים את התערובת, ראה זה פלא - השכבה השרופה יצאה ביחד עם הנוזל המבעבע שלכם, ועכשיו אתם יכולים לשטוף את הסיר בסבון. מדהים נכון? שתפו את הכתבה הזו לכל מי שאתם מכירים, כדי לעשות להם חיים קלים. 

תגיות:סירטיפניקוישרוף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה