מעניין

הטיפ ששווה מיליון (צפיות): כך תסירו עובש מהקירות - תוך שעה בלבד

עובש בקירות הוא אחד הדברים הכי לא נעימים שיש בבית, ולמרות שיש הרבה טיפים ברשת כיצד להסיר אותו - לא כולם באמת עובדים. הטיפ הזה עובד על רוב הכתמים. על מה הוא לא עובד? קראו בפנים

אא

עובש בקירות הוא אחד הדברים הכי לא נעימים שיש בבית, ולמרות שיש הרבה טיפים ברשת כיצד להסיר אותו - לא כולם באמת עובדים. 

כהרגלנו בקודש אנחנו דואגים להביא לכאן את הטיפים שהפכו לויראליים במיוחד ברשת ועברו את המיליון צפיות. לסרטונים כאלה יש בדרך כלל המון תגובות בעד, ואנחנו מתאמצים ומשתדלים לקרוא את חלקם ולראות כמה אנשים באמת עשו את זה וכמה אנשים באמת ממליצים על זה. 

על הטיפ הזה, כמו שאתם מבינים, היו הרבה 'קופצים'  והרבה תגובות אמרו שזה באמת עובד. אז אמנם לא ניסינו, אבל אתם מוזמנים לנסות ולספר לנו בתגובות האם זה באמת עזר לכם כמו שטענו רבים. 

להכנת התרסיס שיסיר את העובש הכינו שפריצר (בקבוק תרסיס ריק שניתן לרכוש בכל חנות לממכר כלי פלסטיק) ומלאו אותו במים קרים מהברז. לאחר מכן שפכו אל תוכו חצי מיכל של מי חמצן ומהלו היטב.  

רססו את הפינות הנגועות בקיר והניחו לתרסיס להתייבש על גבי המקום, למשך שעה. נגבו את המקום בעזרת מטלית לחה. בשלב זה, לפי טוקבקיסטים רבים בעולם, אתם אמורים לחזות ב'פלא' שמתרחש לנגד עיניכם - שכבת העובש שנעלמת. 

הערה חשובה: הטיפ תלוי מאוד בכמות העובש ואורך הזמן שהוא נמצא על הקיר. אם מדובר בכתם שנמצא על הקיר שנים ובינתיים התפשט למקומות נוספים, ייתכן ולא תהיה ברירה אלא לצבוע את הקיר ולטפל בו בצורה מקצועית. הטיפ הזה מתאים יותר לכתמים קטנים, וכאלה שלא היו על הקיר במשך שנים. 

מקווים שיעבוד לכם ומאחלים לכם בהצלחה. 

תגיות:טיפניקיוןעובש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה