חדשות בארץ

4 חודשים לאחר הפיגוע: צה"ל הרס קומה בבית המחבל שרצח את רונן חנניה הי"ד

כוחות הביטחון הרסו את הקומה העליונה בביתו של המחבל מוחמד ג'עברי, שרצח את רונן חנניה הי"ד בפיגוע ירי בקריית ארבע ופצע שניים נוספים

  • כ"ה שבט התשפ"ג
(צילום: ג’מאל עוואד / פלאש 90)(צילום: ג’מאל עוואד / פלאש 90)
אא

צה"ל הרס הבוקר (חמישי) בחברון את הקומה העליונה בביתו של המחבל מוחמד ג'עברי, שרצח את רונן חנניה הי"ד בפיגוע ירי בקריית ארבע ופצע שניים נוספים.

הפלסטינים דיווחו שכוחות הביטחון הישראליים ביקשו מהשכנים להתרחק ממתחם הבית, ולא לצאת להסתובב באזור בשעות הקרובות.

הפיגוע הרצחני התרחש במוצאי שבת 20 באוקטובר. חנניה, תושב קריית ארבע, הגיע עם בנו למכולת פלסטינית בשטח שבין קריית ארבע לחברון. כאשר הגיעו למכולת המחבל פתח באש לעברם עם רובה מסוג M-16. חנניה נפצע אנושות. המחבל המתין לבואם של כוחות ההצלה והביטחון, וירה גם לעברם. כתוצאה מהירי הכפול נפצע חובש מד"א עופר אוחנה באורח קשה ואיש הביטחון נפצע באורח קל.

בהמשך הגיעו לזירה הרבש"ץ של קריית ארבע, שדרס את המחבל, שחוסל לאחר מכן על ידי קצין מגולני בבגדים אזרחיים שהיה בחופשה מצה"ל. אדם נוסף, פלסטיני שאינו חשוד, נפצע באורח קל גם הוא ופונה על ידי הסהר האדום. חנניה, שנפצע אנושות, הובהל לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, והרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

מועצת קריית ארבע-חברון מסרה בתגובה להריסת הבית: "מברכים את כוחות הביטחון שהרסו את ביתו של המחבל הנבזה, התגובה שלנו לאירועי טרור צריכה להיות חדה יותר ומהירה יותר. מאז הרצח המזעזע נולדו בקריית ארבע-חברון עוד עשרות ילדים, הגיעו משפחות חדשות והמועצה תמשיך לגדול ולהתפתח. בעזרת ה' שנזכה להיות עם חופשי בארצנו ושאויבנו יהיו אלו שיחיו תחת הרתעה מאיתנו".

תגיות:הריסת בתי מחבליםטרוררונן חנניה הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה