חדשות בארץ

האם השכולה: "המכונית הגיעה בדהרה. לשלמה לא היה שום סיכוי"

אימו של החתן הצעיר אלתר שלמה הי"ד: "הוא התחתן רק לפני חצי שנה. בשיחת הטלפון האחרונה שלו הוא שאל אם אני צריכה משהו לשבת. הוא לקח איתו במזוודה דברים שביקשתי"

  • כ"א שבט התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ברכה לדרמן, ששכלה את בנה אלתר שלמה הי"ד שנרצח בפיגוע הדריסה בשכונת רמות בירושלים, סיפרה הבוקר (ראשון) ל'כאן רשת ב'' על בנה הקדוש. "הוא עמד עם אשתו בתחנה. היא ראתה מכונית מגיעה בדהירה. המחבל התחיל ממנו והמשיך הלאה, אנשים נפלו כמו זבובים", אמרה ברכה.

ההורים השכולים עודכנו שבנם נפצע אנוש, ומיהרו לבית החולים: "כל הדרך עוד האמנו שאנחנו מגיעים לשבת ליד פצוע, כשהגענו אמרו לנו שזהו. בבית החולים ביקשתי שיורידו את השמיכה מעליו. הגוף שלו היה מרוסק, לא היה לו סיכוי".

אלתר שלמה ורעייתו חיה נישאו רק לפני חצי שנה, והיו בדרכם לשבות את השבת באלעד, בבית הוריו של אלתר שלמה הי"ד. "הם היו קשורים אחד לשני. הוא אהב אותה ודאג לה, הוא ידע לכבד את הרצון שלה תמיד ובשמחה", אמרה האם בכאב.

עוד הוסיפה האם: "היתה לו דאגה ואהבה לכל חבר. הוא היה פעיל מאוד, בישיבה היו לו הרבה תפקידים. כולם היו קשורים אליו, הייתי בטוחה שלילדים שלו יהיה הכי כיף כי יהיה להם אבא טוב. בשיחת הטלפון האחרונה שלו הוא שאל אם אני צריכה משהו לשבת. הוא לקח איתו במזוודה דברים שביקשתי. אני לא מסוגלת לחשוב עליו כעל דבר שהיה ואיננו. זה קרה לנו וקרה לכל עם ישראל, הפיגועים האלה הם דבר נורא ביותר".

תגיות:פיגוע דריסהשכונת רמותירושליםאלתר שלמה הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה