חיים לאחר המוות

מתה מוות קליני במשך 15 דקות: "הייתי חמש שנים בגן עדן"

לפני מעל 20 שנה, ד"ר לינדה קרמר חוותה מוות קליני במשך 15 דקות. בסרטון חדש ששיתפה ביו טיוב אמרה: "הייתי חמש שנים בגן עדן, הזמן שם מתנהל אחרת"

בתמונה הקטנה: ד"ר לינדה קרמרבתמונה הקטנה: ד"ר לינדה קרמר
אא

ד"ר לינדה קרמר, שמתה מוות קליני למשך 14 דקות, טוענת שהיא זוכרת שבילתה "כחמש שנים בגן עדן". ב-6 במאי 2001, קרמר התעוררה בשעות הבוקר המוקדמות וניגשה לשירותים. היא איבדה את ההכרה ובעלה הזעיק אמבולנס. הפרמדיקים הצליחו להחיות אותה לאחר רבע שעה שהייתה שרויה במצב של מוות קליני. לדבריה, בזמן הזה היא שהתה בגן עדן, שם הזמן מתנהל אחרת והיא טוענת שבילתה שם חמש שנים.

קרמר סיפרה בסרטון שאת הזמן שעבר העריכה בהתאם למרחק שעשתה בעולם הזה. היא אמרה שהמקום היה מלא בוויזואליה מרשימה: "מצאתי את עצמי עומדת במה שכיניתי שדה פרחים. צפיתי ברכס ההרים הגדול פי 30,000 מהר האוורסט. רכס הרים עצום הופיע מאחוריי בכל מקום בו הייתי. יכולתי לראות בניינים עם גורדי שחקים. דובאי נראית כמו בקתות מיניאטוריות בהשוואה לזה. ראיתי אגמים, יכולתי לראות הכול בנוף פנורמי. הייתי שם באינטראקציה עם אנשים, מדברת עם אנשים, הופכת להיות הם".

קרמר הוסיפה שאם רצתה להיות במקום כלשהו, ​​היא חשבה על המקום והרגישה מועברת מיידית לשם, כשהיא מסוגלת להופיע על גבי הרים ומקומות אחרים כרצונה.

תגיות:מוות קליניהחיים לאחר המוות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה