חדשות בארץ

סמוטריץ’: "לפיד והאופוזיציה עושים קמפיין BDS, הגיע הזמן שיעשו חשבון נפש"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מתח ביקורת חריפה על יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד: "התנהלות חסרת אחריות, קמפיין שנועד לעשות סיכול ממוקד בכלכלת ישראל"

סמוטריץ’ (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)סמוטריץ’ (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס היום (שני) לרפורמה במערכת המשפטית ולמחאות נגדה: "אנחנו בהחלט בעד הידברות, ואנחנו בעד לבחון ולשמוע כיוונים ורעיונות שונים. אבל לא נהיה מוכנים בשום אופן להעניק זכות וטו למישהו על המשך תהליך החקיקה", אמר בפתח ישיבת סיעת הציונות הדתית.

"בשבוע שעבר פניתי מכאן ליו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, וביקשתי ממנו לגלות אחריות לאחר שקרא למשוך השקעות ממדינת ישראל לסינגפור ולמעשה לפגוע במדינה. יש קו ישיר שמחבר בין ההתנהלות חסרת האחריות של יאיר לפיד וחבריו באופוזיציה לבין האמירות החמורות ששמענו בשבוע החולף, גם מעו"ד חודק שקרא לפתוח באש וגם מזאב רז שקרא לדין רודף נגד ראש הממשלה והשרים".

"מי שלא יודע לשמור על גבולות המחאה במאבק לגיטימי דמוקרטי וחוצה אותם – בסופו של דבר גורם לעובדה שעוד ועוד אנשים, ולא רק משולי המחנה, תומכים בהסתה חמורה ובקריאה מפורשת לרצח", הצהיר סמוטריץ'. "זה הכל מתחיל מלמעלה. אם תרצו – הדג מסריח מהראש".

"הקמפיין הזה, שנועד לפגוע ולעשות סיכול ממוקד בכלכלת ישראל, מכוון למעשה לפגוע בכולנו, בכל אחד מאיתנו אזרחי ישראל. הוא מנסה לערער את הבסיס של הכלכלה והפרנסה של כולנו, אך הוא לא יצליח. אם חס וחלילה ייגרם נזק לכלכלה ולאזרחים, זה לא יהיה בגלל הרפורמה שהיא נכונה וטובה לדמוקרטיה ולכלכלה, אלא אך ורק בגלל אותה התנהלות חסרת אחריות ומכוונת של לפיד והאופוזיציה. הם עושים קמפיין BDS כדי לפגוע במדינת ישראל, הגיע הזמן שהם יעשו חשבון נפש ויחדלו. גם אנחנו בימין הפגנו ברחובות בזמן אוסלו ובגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון, אבל מעולם לא פגענו ולא העלינו על דעתנו לפגוע במדינת ישראל".

"אני אומר לכם שוב, אזרחי ישראל, באחריות, ועל סמך דיונים עם הדרגים המקצועיים במשרד האוצר ובשיח עם סוכנויות הדירוג – יש לנו כלכלה חזקה ויציבה, ונמשיך לפעול לצמיחה ולחיזוק שלה יותר ויותר", סיכם סמוטריץ'.

תגיות:יאיר לפידבצלאל סמוטריץ'הרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה