חדשות בארץ

בחשד לעבירות הסתה ואיומים: אל"מ במיל’ זאב רז עוכב לחקירה בלהב 433

רז ייחקר בחשד לעבירות הסתה ואיומים, בעקבות הפוסט שפרסם נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. המשטרה פתחה בחקירה גם נגד עו"ד דוד חודק

נתניהו (צילום: Shir Torem/Flash90)נתניהו (צילום: Shir Torem/Flash90)
אא

שוטרי יחידת הסייבר בלהב 433 עיכבו בצהריים (ראשון) את אל"מ במיל' זאב רז בעקבות הפוסט שפרסם נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא הובא למשרדי היחידה, וייחקר בחשד לעבירות הסתה ואיומים.

המשטרה עדכנה, בנוסף, כי פתחה בחקירה נגד עו"ד דוד חודק בחשד לעבירה של הסתה לאלימות. התיק נחקר ביחידת הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433. חודק, מבכירי עורכי הדין בישראל, תקף בחריפות את הרפורמה שמקדם שר המשפטים יריב לוין במערכת המשפט, והזהיר כי אם מישהו יכריח אותו לחיות בדיקטטורה ולא תהיה לו ברירה – הוא לא יהסס להשתמש באש חיה.

כזכור, רז כתב בסוף השבוע בפייסבוק: "מפליאה אותי מתינות הניסוח של חודק. רק התגוננות בנשק? פאסיבית? כוסות רוח למת. אם יקום ראש ממשלה ויטול לעצמו סמכויות דיקטטוריות, ראש הממשלה הזה הוא בן מוות, פשוט כך, יחד עם שריו ועושי דברו. גם לנו צריך להיות דין רודף". 

"דין הרודף שלי אומר: אם על ארצי השתלט אדם, זר או ישראלי, ומנהיג אותה באופן לא דמוקרטי, חובה להרוג אותו", הוסיף רז. "לא מנומס, מעורר חלחלה, אבל הברירה היא הרבה מתים חפים מפשע, ומוטב להרוג קודם את הפושעים. מכין גילוי דעת מפורט בנושא".

יממה לאחר שפרסם את הפוסט, ובעקבות הסערה שעורר, כתב רז: "הפוסט שהעליתי כאן עם המילים 'דין רודף' היה ציטטה של אדם שחזר בו, ומחקתי אותו. אינני מזדהה עם פוסט זה ועם רוח הדברים".

שר התקשורת שלמה קרעי הגיש הבוקר תלונה במשטרה נגד רז וחודק בגין הסתה לרצח ראש הממשלה ושרי הממשלה. "לצערי, גורמי אכיפת החוק מתמהמהים", מסר, "אף אחד מהמסיתים לא נעצר וגורמים נוספים כמו חולדאי מצטרפים למעגל ההסתה. הכתובת על הקיר והיא כתובה בדיו אדומה. יש להעניש במלוא חומרת הדין".

תגיות:להב 433בנימין נתניהוזאב רזדוד חודק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה