בריאות ותזונה

אתם עושים את זה מדי בוקר – וכדאי שתפסיקו

לא אוהבים לסדר את המיטה בבוקר? יכול להיות שאתם עושים את הדבר הנכון. מומחית ניקיון מסבירה ברשת מדוע לא כדאי לכם לסדר את המיטה מוקדם בבוקר

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

מומחית הניקיון ובעלת חשבון האינסטגרם הפופולרי "גברת די", שיתפה עם 135 אלף עוקביה מדוע לא מומלץ שנסדר את המיטה מדי בוקר זמן קצר לאחר שאנחנו קמים.  "במהלך הלילה אנו לא רק מזיעים אלא גם משילים עור. כל זה הוא מגנט לקרדית האבק ופשפש המיטה", כתבה.

"אם אתם מסדרים את המיטה שלכם זמן קצר לאחר שאתם קמים, אתם מסתכנים בלכידת אוויר לח מתחת לשמיכות – מה שעוזר למזיקים להתרבות", אמרה גברת די והמליצה לעוקביה "לתת למיטה לנשום" ולהסיר את השמיכות מעל המיטה לזמן רב ככל האפשר.

גם חוקרים באוניברסיטת קינגסטון שבלונדון פירסמו מחקר לאחרונה, בו הם הסבירו שסידור מיטה לאחר שקמים ממנה יכול לגרום לרגישות ובעיות בריאותיות, כמו אלרגיות ואסטמה, על ידי נוכחות של קרדית האבק.

בעקבות כך, גברת די המליצה לגולשים לאוורר את המצעים שלהם מדי יום למשך שעה, ואם אין באפשרותם כי הם יוצאים מהבית אז "לפחות השאירו את המיטה כמו שהיא עד שתחזרו הביתה, ורק אז תטרחו לסדר אותה. הקפידו על כך למשך כל השנה ולא רק בחודשי החורף. רוב האנשים נותנים למיטה שלכם 'לנשום' רק בקיץ או רק בחורף, אבל חשוב לעשות את זה בכל יום מכיוון שלכל העונה יש את ההשפעות שלה על עורנו. השיטה הזו תסייע לכם להיפטר מקרדית האבק וגם להאריך את חיי המזרן שלכם", כתבה.

תגיות:בוקרמיטהבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה