בריאות ותזונה

ירדה 30 ק"ג בזכות ’היפנוזה’ - והחליטה לפתוח חדר כושר שתומך בשיטה

ירדה 30 ק"ג במשקל בעזרת טיפולי היפנוזה, והיום עוזרת לאחרים להגשים את משקלם להיות רזים ובריאים יותר, בחדר כושר מיוחד שהקימה 

בעיגול: האנה אפרלי בעיגול: האנה אפרלי
אא

האם היפנוזה יכולה לעזור לכם להסיר את הקילוגרמים העודפים? הסיפור שלפנינו מוכיח שכן: במשך למעלה מעשור התמודדה האנה אפרלי בת ה-28 מלונדון עם בעיות משקל, ללא הצלחה. עשרות דיאטות ושיטות לא השיגו את התוצאה המיוחלת - ירידה של 30 ק"ג במשקלה, עד שהגיעה לתחום ההיפנוזה. 

"תמיד כשדיברו איתי על חדר כושר, האוזניים שלי היו נאטמות מאליהן. לא משנה מה ניסיתי וכמה, כדי לשכנע את עצמי ללכת להתעמל בחדר כושר, זה פשוט לא הלך".

האנה סבלה מבעיות משקל רציניות, והרופאים אמרו לה שאם לא תרד במשקל, גופה יגיב בהתאם והתוצאות לא יהיו מרנינות. "הבנתי שאני נמצאת בסוג של בעיה, ושיכולות להתפתח מזה תופעות שאני לא רוצה כמו סוכרת, כאבים בכל מיני מקומות בגוף וטחורים. אחרי שנחשפתי להרבה שיטות שלא עזרו, החלטתי לפנות לטיפול בהיפנוזה".

ותאמינו או לא - זה עבד. אמנם לא מיד, אבל "משהו התחיל לקרות לי במוח...", היא אומרת. 

"שיטת הטיפול בהיפנוזה מאוד דומה למדיטציה. התחלתי לעשות את המדיטציה הזו ולהתמקד בעצמי, במה שעושה לי טוב ובמה שתוקע אותי במקום, והבנתי שלאכול בלי סוף תפוחי אדמה על הספה מבלי להזיז את עצמי, זה לא הרצון שלי וזו לא המטרה שלי. אני סוג של הוכחה חיה לכך שהשיטה הזו עובדת. כבר אחרי שני טיפולים התחלתי להרגיש טוב יותר מול הקושי הזה להתעמל".

כעת, אחרי שהשיגה את מטרתה וירדה 30 ק"ג בחדר הכושר - היא הקימה חדר כושר משל עצמה, שבו היא מלמדת את השיטה. "אני חושבת שלכולנו יש את הידע למה חשוב שנלך לחדר הכושר. הבעיה היא בעיק המוטיבציה הנמוכה, וגם הדימוי העצמי הנמוך והמחשבה שאת זה אני לא יכולה. למען האמת, לא ממש הכרתי את עצמי ואת הכוחות שלי עד שהגעתי לטיפול בהיפנוזה. אחרי הטיפול נרשמתי לחדר הכושר והתמדתי בו כמו שמעולם לא התמדתי. השינוי שעשיתי הוביל אותי להקים את העסק שלי".

בעסק שלה מועסקים מדריכים שמלמדים את המתאמנים לחשוב טוב על עצמם ועל גופם, וכשהם מגיעים לאימון הם מקבלים 'בוסט' של אנרגיה חיובית שיוצא מהטיפול בהיפנוזה. האנה מסכמת ואומרת כי היא מאמינה ש"קצת אימון שינה יכול להיות בדיוק מה שאנשים צריכים כדי לעמוד ביעדי הכושר שלהם". 

תגיות:דיאטההיפנוזהשיטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה