חם ברשת

לא תאמינו: התינוק הזה נולד עם שיניים. צפו

כשהבן של ג'ורדון מקנזס סיטי נולד, היא לא האמינה למראה עיניה - התינוק נולד עם שיניים קדמיות. הסרטון שהעלתה לרשת הפך לוויראלי וצבר קרוב ל-20 מיליון צפיות

אילוסטרציהאילוסטרציה
אא

באופן טבעי, שיני חלב מתחילות לצמוח אצל תינוקות סביב גיל חצי שנה וכל אם יודעת כמה סבל הם עוברים בתקופה הזו. ג'ורדון בלוס-וילסון, אם טרייה, דילגה על השלב הזה כשבנה נולד עם שיני חלב קדמיות.

ג'ורדון כתבה ברשת שלא האמינה למראה עיניה כשתינוקה נולד עם שיניים ואמרה שאפילו האחיות בבית החולים לא נתקלו במקרה כזה בכל שנות הקריירה הרפואית שלהן. עם זאת, מסתבר שזה לא מקרה נדיר. "זה קורה אחת לכל 2,000 לידות", היא ציינה.

ג'ורדון, שגרה בקנזס סיטי שבארצות הברית, העלתה את הסרטון של בנה לרשת, כשהוא מפהק וחושף שיניים. הסרטון הפך לוויראלי וצבר קרוב ל-20 מיליון צפיות. לכל הספקנים, ג'ורדון הדגישה שלא מדובר בפילטר והראתה לצופים שמדובר בשיניים אמיתיות בצילום מקרוב.

"וואו, זה מרתק. מעולם לא שמעתי על מקרה כזה בעבר", כתב אחד הגולשים, "ציפיתי שהן בקושי ייראו, כאילו הן רק בקעו, אבל אלו נראות כמו שיניים בוגרות", כתבה אחרת.  ג'ורדון השיבה: "אני יודעת, נכון?! הן נראו כל כך גדולות כי הוא היה כל כך קטן. הוא גדל לתוכן בסופו של דבר".

על פי דיווחים, תופעת השיניים הנטליות (שמופיעות עם הלידה) שכיחה בתינוקות של יונקים, אך נדירה יחסית בקרב בני אדם. מדובר בשכיחות של בין 1 ל-800 ועד אחד ל-6000 לידות. הסיבה המדויקת לתופעה אינה ידועה, אך ישנן מספר השערות, כגון: מנח שטחי של נבט השן בעצם ובחניכיים, זיהומים, חום, תת תזונה, גירויים הורמונאליים, פעילות תאים מפרקי עצם בסמוך לנבט השן וגורמים גנטיים שונים.

תגיות:ויראליאימהותתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה