מתכונים ב-5 דקות

לא יותר מעשר דקות: 3 רעיונות לארוחת בוקר מהסרטים - שכל אחד ישמח לקבל כפינוק 

ארוחות בוקר יכולות להיות קלות וטעימות: קבלו שלושה רעיונות לארוחות בוקר טעימות שלא מצריכות הרבה עבודה

אא

טוסט טורטייה 

טוב, תקשיבו, הרעיון הזה פשוט גאוני, וכמעט בלי מאמץ. כשאני ממש רוצה להתפנק אבל מצד שני רוצה לשמור על הבריאות, אני עושה אותו מטורטייה בריאה, כמו במתכון הזה. 

אבל כמובן שזה לא משנה, וכל טורטייה תתאים למתכון האגדי הזה שלהכנתו תצטרכו גם: רוטב פיצה, גבינה צהובה מגוררת (או פרוסות חתוכות, מה שיש לכם באותו רגע), מעט צפתית מגורדת (אופציונאלי אבל יוצא יותר טעים עם זה) מעט זיתים, בצל ופטריות. גם כאן כמובן תוכלו 'לשחק' עם התוספות האהובות עליכם בטוסט רגיל - חסה, עגבניה, פטריות, תירס, ואפילו עלים ירוקים כמו כוסברה ופטרוזיליה למי שאוהב. 

כדי לקבל את הטעם ה'פיצתי' האהוב, אני אישית אוהבת להוסיף גם מעט אורגנו, וזה יוצא פשוט 'סוף...'. 

להכנת הטורטייה תצטרכו רק טוסטר טוב. שימו עליו נייר אפייה, קפלו את הטורטייה באופן ששום דבר לא יישפך (אני מקפלת לחצי ואז לעוד קיפול אחד) וקלו בטוסטר משני הצדדים, עד שהגבינה נמסה. 

בתיאבון. 

 

חביתת עלה סיגר

אם נורא בא לכם חביתה, אתם יכולים להפוך אותה לטורטייה ולהרוויח בזה גם את החלבונים של הבוקר. 

לצורך החביתה הזו אני משתמשת בדף עלי סיגר. מה שאתם צריכים לעשות הוא לטרוף שתי ביצים, להוסיף את התבלינים שאתם אוהבים כמו בחביתה רגילה, ולהפוך משני הצדדים. כשהחביתה מוכנה, שימו מעליה עלה בוריק אחד, וטגנו גם אותו קלות. 

לאחר מכן, הוסיפו על עלה הבוריק תוספות שאתם אוהבים. אני אוהבת לאכול את זה עם גבינת שמנת, וסלט קטן שעשוי מעגבנייה אחת קצוצה דק, כמה עלי פטרוזיליה קצוצים דק, בצק קצוץ דק, כף שמן זית, ומעט מלח.  ואם יש לכם אבוקדו - אז בכלל 'שיחקתם אותה'. קצת לימון ומלח עליו, ואתם מסודרים. 

 

ואחרון אחרון חביב - מאפינס שמנת חמוצה 

לצורך הכנת המתכון הזה תצטרכו תבניות מאפינס (עגולות וקטנות).

בקערה ערבבו שתי כוסות קמח כוסמין או קמח רגיל עם שקית אבקת אפייה, שתי ביצים, 2 שמנת חמוצה, רבע כוס זיתים, רבע כוס גבינה צהובה מגוררת, מלח ופלפל לפי הטעם. 

לאחר שמתקבלת עיסה אחידה, שפכו אותה לתבניות המאפינס שלכם, פזרו מעל לכל תבנית שומשום, פרג ומעט מלח גס והכניסו לתנור שחומם מראש ל-180 מעלות. 

בתיאבון, ואל תשכחו לספר לנו איך יצא. 

תגיות:בוקרארוחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה