חדשות בארץ

ח"כ צביקה פוגל: לפיד וגנץ קוראים למלחמה, צריך להוציא להם צו מעצר

חבר הכנסת צביקה פוגל מעוצמה יהודית תקף את יו"ר יש עתיד ויו"ר המחנה הממלכתי, וקרא להוציא צו מעצר להם ולחברי הכנסת לשעבר משה יעלון ויאיר גולן: "הם מדברים במושגים שאני אויב"

פוגל (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)פוגל (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

ח"כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית) תקף היום (שלישי) בחריפות את ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, את יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ ואת חברי הכנסת לשעבר יאיר גולן ומשה יעלון: "את הארבעה האלה צריך לעצור עכשיו", אמר בריאיון למאיה ראכלין בכאן חדשות. "הם האנשים המסוכנים ביותר שיש כרגע, לא הפגנה, לא דגלים, לא שום דבר אחר".

"הם ממרידים את העם ולא מכירים בתוצאות הבחירות", הוסיף פוגל. "הם מדברים עכשיו על מלחמה, הם קוראים למלחמה. אם הם היו קוראים להפגין, הייתי נותן להם את כל הזכות להפגין. אבל הם מדברים במושגים שאני אויב. הם מדברים על מלחמה ולא על הפגנה. חשבתי שמלחמה זה נגד אויבים. מבחינתי זאת בגידה במולדת, וזאת עילה למעצר".

"אני לא רוצה להילחם, אני רוצה לעצור את זה. אנחנו שמונה ימים בממשלה. תירגעו, קחו מים קרים, קחו אוויר. אנחנו נשנה את המציאות הבלתי שפויה שאתם, הארבעה, הבאתם למדינת ישראל. הזכות להפגין היא זכות יסוד, אבל צריך לשמור על איפוק ולא לשנות את הכללים של הפגנה ולהפוך אותה למלחמה. מזה אני חרד יותר מהכל", סיכם פוגל.

לפיד מיהר להגיב על הדברים: "היה ברור שזה יגיע. במדינות לא דמוקרטיות השלטון תמיד מאיים לעצור את ראשי האופוזיציה".

מוקדם יותר היום כתב סגן השר לשעבר מטעם מרצ, יאיר גולן, בטוויטר כי "כנגד ממשלת הזדון והרשע יש רק דרך אחת – מרי אזרחי רחב היקף. ממחר בבוקר מחליפים דיסקט. לא עוד הפגנות מנומסות במוצ"ש, לא עוד פוסטים נמלצים לעת ערב, ולא לקינה בכי ונהי. רק מעשים. רק תוצאות. עסקים יושבתו, שירותים יושבתו, דרכים ייחסמו, והמתיימר לשלוט באמצעות מושחתים, נהנתנים, קיצוניים וחשוכים יגלה שהעם הוא הריבון. אנחנו הריבון, ואנחנו נקבע את גורלה של המדינה שלנו. הכוח לעם, וזה לא יקרה ללא מאבק נחוש ואמיץ".

כזכור, גנץ תקף אתמול בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, וזאת על רקע הרפורמה שהממשלה מתכוונת לקדם במערכת המשפט: "זה הזמן לצאת בהמונים ולהפגין,. הגיעה העת להרעיד את המדינה. אם תמשיך בדרך שבה אתה הולך – האחריות למלחמת האחים המחרחרת בחברה הישראלית תהיה עליך. אני אומר לך היום באופן הברור ביותר: אתה בוחר בחרפה – ואנחנו נבחר במאבק צודק".

תגיות:יאיר לפידבני גנץיאיר גולןצביקה פוגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה