חדשות בארץ

לפיד: "ממשלת טירוף מלא"; נתניהו: "ממריד את הציבור נגד הכרעת העם"

ראש הממשלה היוצא, יאיר לפיד, תקף בחריפות את הקואליציה העתידית בראשות בנימין נתניהו: "ממשלה בהפרעה". נתניהו הגיב: "מסרב לקבל את הכרעת העם, מפיץ שקרים אינסופיים"

נתניהו ולפיד, ארכיון (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו ולפיד, ארכיון (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה היוצא, יאיר לפיד, תקף היום (שני) בחריפות את הממשלה בראשות בנימין נתניהו שתחל בימים הקרובים את כהונתה: "מה שאנחנו רואים בימים האחרונים זה לא משא ומתן קואליציוני, זו ביזה", אמר בפתח ישיבת סיעת יש עתיד בכנסת. "ביזה של הקופה הציבורית, ביזה של הערכים הדמוקרטיים. ביזה שמבזה אותנו מול כל העולם".

"אם מישהו חושב שזה יעצור בהקמת הממשלה, הוא טועה לגמרי. זה אף פעם לא עוצר", הוסיף לפיד. "לשלטון קיצוני דתי ולאומני אין רגע שבו הוא אומר, 'הגיע הזמן להתחשב באנשים שחושבים אחרת'. הם לא יעצרו. אם אנחנו לא נעצור אותם, זה יהיה יותר ויותר גרוע. הם קלטו שנתניהו חלש, והם ימשיכו לבזוז אותו, לבזוז את הליכוד, לבזוז את המדינה".

"ראינו כבר ממשלות מוקמות בישראל. מה שקורה פה זה לא אירוע נורמלי. מה שיש לנגד עינינו זה ראש הממשלה החלש ביותר שהיה פה, וממשלה בהפרעה. זה לא ממשלת ימין על מלא, זו ממשלת טירוף על מלא. אין לנו שום כוונה לשבת בשקט בזמן שהיא מפרקת מבפנים את מדינת ישראל", סיכם לפיד.

ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, הגיב על דבריו של ראש הממשלה היוצא: "לפיד, להפסיד בבחירות זה לא קץ הדמוקרטיה, זה מהות הדמוקרטיה – ואתה מסרב לקבל את הכרעת העם. אתה ממריד את הציבור נגד הכרעת העם, אתה מפיץ שקרים אינסופיים נגד הממשלה הנבחרת. מה יהיה השלב הבא שלך? לשלוח את המפגינים שלך לטפס על גדרות הכנסת?".

"אני קורא לך לנהוג באחריות", הצהיר נתניהו, "קבל את הכרעת העם, תעביר את השלטון בצורה מסודרת, כדי שאנחנו נוכל לתקן את כל מה שהרסת בשנה וחצי האחרונות".

בתוך כך, יו"ר הכנסת, יריב לוין, מסר במליאת הכנסת את הודעתו של נתניהו כי עלה בידו להרכיב ממשלה. לוין הודיע, כי הדיון וההצבעה בדבר כינון הממשלה ייערכו בישיבה מיוחדת של הכנסת ביום חמישי הקרוב, שתחל בשעה 11:00, וזאת בכפוף לאישור הוועדה המסדרת.
תגיות:יאיר לפידבחירות 2021בנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה