חם ברשת

השחקנית גאלה קוגן בפוסט כן במיוחד: "הוציאו לי גידול ענק מהמוח ונשארתי בחיים ב"ה ללא פגע"

"התפרקתי לחתיכות", תיארה קוגן את התמודדותה עם הסרטן ואת הניסים הגדולים: "תודה לה' הטוב סיימתי את ההליך הרפואי, וכעת מדליקה נר מודה על הניסים והנפלאות בתוכי ומתוכי"

  • כ"ז כסלו התשפ"ג
אא

השחקנית גאלה קוגן פרסמה פוסט אמיץ בעמוד הפייסבוק שלה, בו שיתפה על התמודדותה על מחלת הסרטן במוח.

בדבריה תיארה את הקושי שהיה לה כאשר נאלצה להיפרד מהשיער בעקבות הכימותרפיה וההקרנות: "במהלך ההקרנות והכימו שעברתי נשר רוב השיער שלי. הכל בתוך ההליך שהייתי בו היה מאוד טראומתי עבורי וקרה בחוויה שלי בתוך בלילת זמן מעורבבת ולא מוגדרת.

"אני מאמינה שעם הזמן אשתף יותר בפרטים לגבי התמודדת שנאלצתי לעבור דרכה. אך ביום בהיר אחד תוך בערך שעה נשר רוב השיער מראשי. התפרקתי ממש, זה היה הרבה יותר קשה מגילוי הסרטן עצמו, להיות קרחת, להיפרד בשניות מכל תפיסת הזהות החיצונית שלי, פירק אותי לחתיכות.

"הייתה לי פרופורציה משמעותית ומחוברת למציאות", ממשיכה גאלה, "הוציאו לי גידול ענק מהמוח ונשארתי בחיים ב"ה ללא פגע, נס גלוי וממש לא מובן מאליו וכלום לא מובן מאליו, כלום לא. וזה רק שיער וזה רק הקליפה, והעיקר הפנימיות וכו' אך לא יכולתי להפסיק לבכות ולהזדעזע כל פעם שהסתכלתי במראה, כל פעם שמתוך הרגל באתי להזיז את השיער מצד לצד והרגשתי קירחת וכל כך דוחה ולא נשית. כל הזמן שמעתי את עצמי ברקע - דברי אלייך יפה.

"אך בפועל כעסתי ושנאתי את השינוי הזה שנכפה עלי, אז לוקח לי זמן לעכל ולרפא את החוויה המטלטלת שעברתי מאז גילוי הגידול וכל ההליך שיקום אחרי הניתוח, רכשתי פאה ואיתה לפעמים נוח לי, אך תודה לה' הטוב סיימתי את ההליך הרפואי ולאחר טיפול ומסע מעמיק לאין שיעור, לאחר 9 חודשים אני חוזרת בדמות חדשה , עמוקה ורכבה יותר מכילה יותר בעיקר את עצמי ואת סובבי. מדליקה נר מודה על הניסים והנפלאות בתוכי ומתוכי"

גאלה סיימה את דבריה: "לאהוב את עצמנו באמת ללא שיפוט, בכל מצב זה לב הריפוי לכל בעיה פיזית ונפשית. וזה הדבר הקשה ביותר לקיים, בעיקר כשנמצאים בחושך גדול, לאהוב את עצמי גם במקומות שאני מתביישת בהם או מנסה להדחיק".

תגיות:גידולגאלה קוגן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה