בריאות ותזונה

סובלים משיעול שמלווה בליחה? קבלו חמש תרופות סבתא - שיעזרו לכם להיפטר מזה

איך מתמודדים עם שיעול קשה וליחה ירוקה? קבלו חמש תרופות סבתא שיעזרו לבעיה

אא

תה ליקוריץ

אוהבים סוכריות ליקריץ? בין אם כן ובין אם לא - אתם חייבים לגזור ולשמור את העצה הזו, שכן יכול להיות שהיא תהיה הפיתרון האופטימי לכאב הגרון שלכם, שמלווה בשיעול חזק וליחה ירוקה. 

סוכריות הליקריץ, למקרה שלא ידעתם, עשויות מתמצית של שורש הליקוריץ. מחקר חשוב שנערך על שורש הליקוריץ בשנת 2009, בדק את היתרונות שלו על מחלת השפעת, ומצא כי מדובר בשורש בעל תכונות ריפוי סגוליות ומדהימות לריפוי של כאב גרון, גודש בסינוסים וליחות. 

איך משתמשים בו?

קחו חתיכה של שורש ליקוריץ (ניתן להשיג בבית טבע), הניחו אותו בכוס וערו עליו מים רותחים. תוכלו להוסיף כפית דבש להמתקה. שתו את תה הליקוריץ לפחות שלוש פעמים ביום. 

 

גרגור מי מלח

אם עושים את הדברים הנכונים, אין שום סיבה שלא תבוא רפואה. הנה עצה נוספת של הסבתות, לפיתרון פשוט ביותר עם משהו שיש לכולנו בבית: מלח. 

כן, כן, שמעתם נכון. 

גרגור מלח שמעורבבים עם מים חמימים נחשב לאחד הפתרונות היותר טובים לייבוש ליחה ולהקלה על כאבי הגרון שלכם. 

שאפו אדים עם שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא אחד הדברים הכי מסייעים במצב של ליחות, שיעול קשה וגודש באף. כדי להשתמש בו בצורה המיטבית עליכם למלא קערה במים רותחים, לטפטף 15 טיפות שמן אקליפטוס לקערה, לכסות את הראש במגבת, ולשאוף את האדים אל הגרון. 

 

אכינצאה כדרך חיים

אכינצאה היא אחד הצמחים היותר ידועים בלוחמה נגד זיהומים. מחקר שבדק את השפעת האכינצאה על כאבי גרון והקלה על הסימפטומים של מחלות החורף מצא כי היא עסויה להעלים את הכאב עד תום, אם משתמשים בה בצורה נכונה. כיום משווקת האכינצאה בצורה של תרסיס, תמיסות ואף קפסולות. ניתן לצרוך אותה אף באמצעות תה. 

 

אכילת ושתיית דבש

מחקרים שנעשו על הדבש מצאו כי לא רק שתייתו מקלה על כאבי גרון כי אם גם צריכתו בצורתו הטבעית. אם תאכלו כף דבש בכל פעם שאתם עושים לעצמכם תה, עם הזמן, התכונות האנטי-בקטריאליות של הדבש יעלימו את הכאב ואת הליחות. 

איך תכינו שמן אקליפטוס בעצמכם? צפו כאן, ולמדו:

תגיות:שיעולליחהתרופות סבתא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה