סיפורים אישיים

יעל שבח: "מתוך המשברים מתגלה כוח אלוקי גדול מאוד"

אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד התייחסה לשכול האישי שלה: "בסופו של דבר כולנו מתמודדים, כל אחד והתיק שלו והמשבר שלו. החכמה היא לדעת לקחת את המשברים לא לטאטא אותם אלא להתגלות דרכם ולהביא אור חדש, וזו תורת החסידות"

  • י"ח כסלו התשפ"ג
אא

יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל הי"ד, התייחסה לשכול האישי שלה. לאחר שהשתתפה בכנס "צמאה" אמרה שבח לערוץ 7 כי היא אמנם עברה חווית שכול קשה, אך אינה סבורה שהחיים שלה רעים. "אפשר ללמוד גם ממשברים וגם מנפילות מאוד קשות. אנחנו יכולים להסביר אותם ולראות איך מתוכם מתגלה כוח אלוקי מאוד גדול וזה מה שבאתי לומר כאן", אמרה שבח.

שבח התייחסה לכנס המעצים, בו השתתפו ילדות מגיל 12 ועד נשים מבוגרות: "החיבור הגדול שלנו לנשמה שלנו הוא ההבדל הגדול בינינו לבין אומות העולם. לא מדובר באירוע שבא להקפיץ אלא באירוע שבא לגעת, והדרך שבה אנחנו רוצים להפיץ את האור הזה לעולם מגיע מכל גווני הרגש, אם זה עם הרגש השמח של אברהם פריד, אם זו הרבנית ימימה ואם זה סיפורים קשים".

עוד הוסיפה שבח  "מאוחר יותר אני יודעת שאקבל תגובות בפייסבוק מכאלה שיספרו שפגשו אותי וכו'. התגובות מגיעות ממקום של 'דיברת עליי', 'הבאת את הנקודה שאיתה אני מתמודדת', כי בסופו של דבר כולנו מתמודדים, כל אחד והתיק שלו והמשבר שלו. החכמה היא לדעת לקחת את המשברים לא לטאטא אותם אלא להתגלות דרכם ולהביא אור חדש, וזו תורת החסידות".

יעל שבח, אם ל-6, איבדה את בעלה רזיאל שנרצח בפיגוע הירי ליד חוות גלעד ב-9 בינואר 2018. בעבר כתבה: "למדתי להשתמש בכאב הזה ככוח שידחוף אותי קדימה, גבוה, למעלה. למדנו למנף את הדמים האלה לרקוד עליהם להפוך אותם לתמונת ניצחון גדולה, כזו שתראה להם ולכולם, אולי כואב לנו, אבל אנחנו כאן, ואולי נפלנו, ואולי נרצחנו. אבל אנחנו עוד כאן. לנצח".

תגיות:אלמנהיעל שבח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה