חדשות בעולם

נס בקניה: בן ארבע שרד 6 ימים במדבר, ונמצא כשהוא מוקף בתנים וצבועים

נס בקניה: ילד בן ארבע עלה השבוע לכותרות לאחר ששרד שישה ימים במדבר לבדו, ונמצא כשהוא מוקף בבעלי חיים טורפים - צבועים ותנים

אא

נס בקניה: ילד בן ארבע עלה השבוע לכותרות לאחר ששרד שישה ימים במדבר לבדו, ונמצא כשהוא מוקף בבעלי חיים טורפים - צבועים ותנים. 

מי שאיתר את הילד הוא לא אחר מאשר טייס אמריקני בשם רואן קאר-הארטלי, שעובד בארגון להצלת ושיקום חיות בר בקניה.

הצלם סיפר כי הוריו של הילד דיווחו כי הוא נעדר, לאחר שאחיו חזר הביתה בגפו, אחרי סערה שתקפה אותם באמצע טיול שאליו יצאו, בשמורת הטבע הסמוכה למדבר. 

לדברי הארדלי, קבוצה של 70 מתנדבים נקראו לסייר במקום ולחפש אחריו, אולם כשלא הצליחו לאתרו - ביקשו את סיועו. "זאת סביבה לא ידידותית עבור כל אדם, וזה לא נעים להיות במקום כזה לבד, בטח לא עבור ילד קטן", אמר הארדלי. "היות ובאזור יש שיחים צפופים שייתכן שהוא הסתתר בתוכם, הצעתי למחפשים ללכת עם מקל ארוך שאליו קשור בד לבן. עזרתי להם לחפש, ובמשך ארבע שעות חיפשתי אותו מלמעלה".

לדברי הארדלי, הסיבה שהקשתה על מציאת הילד הייתה האופי של האזור. "היו שם הרבה צבועים ותנים וחיות אחרות. יחד עם זאת, לא דאגתי שהוא ימות בצמא, היות וימים ספורים לפני כן ירד גשם חזק, ושלוליות מים רבות עדיין היו באזור".

ביום השישי, כנגד כל הסיכויים וכשהארדלי כבר איבד תקווה מלמצוא אותו, קרה פתאום הבלתי ייאמן, כאשר הארדלי זיהה דמות קטנה בוך מסה של עצים ושיחים. "שפשפתי את עיניי כדי לראות שאני רואה תנועה, רואה את הדמות זזה. אז הבנתי שזה ילד קטן, ככל הנראה הילד הקטן שאני מחפש כבר 5 ימים".

כשהארדלי עצר לידו ובדק אותו, הוא הבין את גודל הנס. "הוא סבל מתת תזונה קשה ועורו כוסה בעקיצות חרקים. זה היה נראה חסר סיכוי למצוא ילד קטן במרחב אינסופי של שממה, והנה, הבלתי יאומן קרה. מצאנו אותו כשהוא מוקף בצבועים ותנים, אבל בחיים".

תגיות:מדברקניהפעוטנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה