חדשות כלכלה

התייקרות המחירים בתנובה | רמי לוי: "לא מוכנים להעלות את המחיר"

"צריך לייצר תחרות במדינת ישראל, כדי שהצרכן יחליט מה לקנות והמחירים יהיו זולים הרבה יותר": רמי לוי על עליית המחירים בתנובה

  • כ"ח חשון התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

חברת תנובה תכניס היום (שלישי) לתוקף התייקרות מחירים של המוצרים ברשתות המזון בכ-5%. רשתות שלא יסכימו לעליית המחירים לא יוכלו להזמין ולקבל סחורה מתנובה.

כיצד יגיבו רשתות המזון להתייקרות? רמי לוי, הבעלים של רשת 'רמי לוי שיווק השקמה', אמר ל-FM103 כי המחירים בסניפי הרשת בינתיים לא עולים. "אנחנו בדין ודברים עם הספק. מחירי החלב הגולמי עלו ב־25 אחוזים, הוא רוצה לעלות ב־4.7 אחוזים. אנחנו בוחנים כל דבר לגופו, זה לאו דווקא רק תנובה", הבהיר. "כל מי שרוצה לעלות מחירים אנחנו לא תמיד מאשרים. בודקים, בוא נראה מה יהיה. המדפים מלאים, המחירים היום לא יעלו, הצרכנים צריכים להבין שבינתיים אנחנו נלחמים".

לוי מדגיש כי חייבים לייצר תחרות במדינת ישראל. "עכשיו אנחנו צריכים לדבר על הדבר העיקרי - צריכים לייצר תחרות במדינת ישראל, להוריד את כל המכסות, לפתוח את השוק באופן חופשי שאפשר לייבא מוצרי חלב באופן חופשי, ואז תהיה פה תחרות והצרכן יחליט מה הוא רוצה לקנות. מבטיח שכשזה יהיה, המחירים יהיו הרבה יותר זולים בעשרות אחוזים. זה מה שצריך לעשות.

"לאורך כל הדרך הסל שלנו הזול ביותר ובהרבה אחוזים", מציין לוי, "אנחנו נמשיך לדאוג לצרכנים שלנו. זה מה שאנחנו עושים. אם אנחנו צריכים לספוג אנחנו נספוג כדי לשרת את הצרכן. זה 4.7 אחוזים, זה לא קצת זה נכון, מצד שני באמת - אם אנחנו רוצים לטפל ביוקר המחיה, זה לא יוקר המחיה, יש הרבה דברים אחרים מעבר לזה, הזוגות הצעירים וכל אלה שאין להם ושיש להם פחות משלמים הרבה יותר איפה שלא צריך לשלם", הדגיש.

בינתיים, הלקוחות מצביעים ברגליים. בנוגע לחברת יונילוור אומר לוי כי כרגע אין חדש בסיכום עם החברה, ועל כן יש מחסור בחלק מהמוצרים. לדבריו, "אנחנו רואים מעבר של לקוחות לקנות מותגים פרטיים או אחרים כי הם מבינים שגם המותגים הפרטיים וגם האחרים לא פחות טובים, ולפעמים אפילו יותר טובים. מוצרים שאין על המדף, שחסרים, עלו ב־80־90 אחוזים".

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:רמי לויהתייקרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה