חם ברשת

"מי מצטרף להנחת תפילין עוד הבוקר?":  הסלבס שלא נשארו חייבים לנתן זהבי

התשובה הניצחת לדבריו נוטפי הארס והפילוג של נתן זהבי: עוד ועוד מניחי תפילין, ועוד ועוד סלבס שמצטרפים לצד הטוב ומפזרים אור ושמחה בעולם

אא

אביב אלוש, עינב בובליל ונטלי דדון - יוצאים נגד דבריו נוטפי הארס של השדרן נתן זהבי נגד החרדים - ומצטפרים להתחזקות הרוחנית הכללית, שנצפית מאז דבריו ברשת. 

לצד תמונה שלו עם בעל מפעל לייצור תפילין, כתב אביב אלוש ש'כל הזכויות שמורות לנתן זהבי הצדיק' והוסיף את הדברים הבאים: "לידע כללי, תפילין לא קושרים סביב הצוואר. מניחים אותם על היד כנגד הלב, ועל הראש כנגד המוח. עם ישראל חי וחופשי בארצו המובטחת והיהודית. אין לנו ארץ אחרת. זה לא סתם סלוגן. זאת עובדה קיימת. השנאה העצמית ושנאת החינם בנינו חייבת להיפסק! כל אחד ואחת מאתנו צריכים לקחת על זה את האחריות". 

גם עינב בובליל הצטרפה לדברים באמצעות פוסט שבו כתבה לנתן זהבי 'מסר אישי', חד ובלתי מתנצל. "תלך כפרה על הצניעות, והדלקת הנרות והחלות, ועל מניחי התפילין", והוסיפה כי זה "מזעזע, תמיד מחזירים אותו לשדר ולהפיץ רוע, שנאה ופילוג". לאחר הפוסט הזה בובליל הגדילה לעשות כשפרסמה סרטון ובו אמרה כי היא אינה מתנצלת על מה שכתבה בפוסט, ועומדת מאחורי כל מילה שנכתבה בו. "זה ביזיון. חבל שהמדינה שלנו נותנת לאחד כזה במה כל כך גדולה. אני לא רוצה להרוס פרנסה לאף אחד, אבל הוא צריך חינוך מחדש", אמרה. 

'הצל' יואב אליאסי, פרסם ברשתות החברתיות תמונה שלו מניח תפילין, וכתב לצדה: "על אפם וחמתם של האוטו־אנטישמים מלאי השנאה העצמית החיים ביננו".

אחרונה חביבה שחותמת את האייטם מחמם הלב הזה היא לא אחרת מאשר נטלי דדון, שקראה לעשרות אלפי עוקביה להצטרף להנחת תפילין המונית כתשובה לזהבי. "התאפקתי, נשבעת שהתאפקתי מאתמול. לא רציתי את האיש הזה כאן אצלי. אני עדיין לא מאמינה בלתת במה לחושך - מאמינה בלהגביר את האור. מי מצטרף להנחת תפילין עוד הבוקר? גאים להיות יהודים", כתבה. 

תגיות:מחאהנתן זהבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה