חדשות בארץ

זעם אדיר על לפיד: "הפקיר את הגוש. לא דאג להסכמי עודפים"

הכישלון המהדהד של מפלגות השמאל הוביל לזעם על ראש הממשלה יאיר לפיד: "התנהל באופן מופקר"

  • ח' חשון התשפ"ג
(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

נכון לשעה 10:00 הבוקר (רביעי) נספרו כ-84% מקולות הבוחרים, ונראה כי גוש השמאל-מרכז-ערבים ספג מכה אנושה. לפי שעה, גוש הימין-חרדים זכה ב-65 מנדטים ונתניהו צפוי להרכיב את הממשלה הבאה - אבל העובדה שכמה מפלגות נמצאות סביב אחוז החסימה עשויה לשנות את התמונה, לשני הכיוונים. על פי תוצאות האמת שצפויות להשתנות, הליכוד זכה ב-31 מנדטים, יש עתיד ב-24 ולציונות הדתית יש 14 מנדטים. למחנה הממלכתי יש 12 מנדטים ולש"ס 12 מנדטים - שיא של 23 שנה, ליהדות התורה - 8, ישראל ביתנו, רע"מ וחד"ש-תע"ל - חמישה מנדטים לכל אחת, העבודה – 4 מנדטים, ומפלגות מרצ ובל"ד, נכון לעכשיו, לא עוברות את אחוז החסימה.

המכה הכואבת שספג הגוש גרם לבכירים רבים להפנות את הזעם ליאיר לפיד. בחדשות 12 צוטט בכיר בגוש שתקף בחריפות את ראש הממשלה הנוכחי: "גנץ הצליח למנוע מביבי ארבע פעמים 61. הגיע תורו של לפיד, גנץ נתן לו על מגש של כסף גם כשהייתה לו ממשלה ביד. לפיד התנהל באופן מופקר, לא ניהל את הגוש, לא דאג לערבים, לא דאג להסכמי העודפים. התנהל בחזירות קניבלית שבאה לחסל כדי להיות המפלגה הגדולה - והנה התוצאה".

לפיד עצמו נשא הלילה נאום, בו אמר: "יש עתיד עשתה הישג נדיר. קרוב למיליון ישראלים הצביעו. הבאנו מספר מנדטים חסר תקדים. יש עתיד צמחה והתחזקה תוך שהיא מגלה אחריות ומקפידה לשמור על כל השותפות בגוש".

 

תגיות:יאיר לפידבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה