חדשות בארץ

בציונות הדתית חוגגים. סמוטריץ’: "עשינו היסטוריה"

לפי המדגמים, מפלגת הציונות הדתית תהיה השלישית בגודלה בכנסת ה-25. יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ': "ההישג הגדול ביותר למפלגה דתית לאומית מאז הקמת המדינה"

סמוטריץ’ (צילום: פלאש 90)סמוטריץ’ (צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 23:59)

בציונות הדתית חוגגים הערב (שלישי) את ההישג המסתמן בבחירות לכנסת ה-25, לפיו היא תהיה המפלגה השלישית בגודלה.

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', נשא דברים במטה המפלגה: "'זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו'. היום הציונות הדתית עושה היסטוריה. לראשונה מאז קום המדינה, המפלגה של הציבור הדתי לאומי שהצטרפו אליה רבים מהציבור המסורתי והחרדי, אוהבי עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל, הופכת להיות המפלגה השלישית בגודלה בישראל ועם הייצוג הגדול אי פעם בכנסת. הישג שמצטרף למה שמסתמן כניצחון והכרעה של המחנה הלאומי. ועכשיו אנחנו מחכים לתוצאות האמת כדי שנוכל בעזרת השם להקים בביטחון ממשלת ימין לאומית, יהודית וציונית".

סמוטריץ' הודה לשותפו לרשימה, יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, על שיתוף הפעולה: "אני שומע בימים האחרונים בתקשורת כל מיני ספקולציות ואמירות לגבי המשך הדרך, אז אני רוצה להבהיר כאן באופן ברור: אנחנו נמשיך לעבוד ביחד בשיתוף פעולה כפי שעשינו בהצלחה בשנה האחרונה ובקמפיין. אנחנו נמשיך בעזרת השם בעשייה המשותפת מתוך מחויבות כלפי המצביעים שלנו וכלפי עם ישראל. נמתין לתוצאות הסופיות ונשב יחד כדי לגבש את המשך הדרך וכדי שנביא הישגים גדולים לציבור ששלח אותנו ולטובת עם ישראל כולו".

על פי מדגם ערוץ 14, הציונות הדתית תקבל 12 מנדטים בכנסת הבאה. המדגמים בחדשות 12 ובחדשות 13 העניקו לה 14 מנדטים. במדגם הראשוני של כאן 11 היא זכתה ל-15 מנדטים, אולם מעדכון המדגם עולה כי היא איבדה מנדט אחד לטובת ש"ס שעולה ל-11 מנדטים.

לצפייה בתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-25, לחצו כאן.

תגיות:הציונות הדתיתבצלאל סמוטריץ'בחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה