מעניין

מספרה בתאילנד תלתה שלט: "אין כניסה לישראלים"

מטיילת ישראלית בתאילנד ראתה שלט בכניסה למספרה ובה כתוב: "אין כניסה לישראלים, מקווים שתבינו". היא העלתה את התמונה לרשת, אך קיבלה תגובות מעורבות – חלק הסכימו עם השלט עקב ההתנהגות של התייר הישראלי הטיפוסי בחו"ל

תמונת אילוסטרציה תמונת אילוסטרציה
אא

מספרה באי קו טאו שבתאילנד תלתה שלט בכניסה למקום ובו נכתב: "בבקשה, בלי ישראלים. לעיתים אני מספר ישראלים, זה מאוד בעייתי וחסר כבוד עד שאני לא רוצה להיות ספר יותר. מקווה שתבינו", נכתב באנגלית משובשת.

זיו פז, ישראלית שמטיילת בתאילנד, צילמה את השלט ואמרה בשיחה עם YNET: "הזדעזעתי במיוחד מכך שזה עבר חלק בגרון להרבה אנשים שעמדו שם בתור. לאף אחד לא עברה המחשבה שיש פה בחור שמפלה עם שלם, כולם פשוט חלפו על פני זה".

השלט שנתלה במספרה בתאילנדהשלט שנתלה במספרה בתאילנד

 

פז אומרת כי "האינסטינקט הראשוני שלי היה לצלם את זה, כי ברור שזה לא בסדר. חשבתי להיכנס לשם ולפתח דיון ולשאול למה, ואם הם מבינים את המשמעות של שלט כזה, אבל הרגשתי שאם שלט יכול להיתלות ככה מבלי שהוא יורד, ועולם כמנהגו נוהג, אולי זה מקום שאני עלולה להסתבך בו".

עם זאת, פז אומרת שלמרות השלט, היא מרגישה בטוחה בתאילנד ולא חוותה שום סוג של אנטישמיות עד לשלט הזה. "זה היה שוק, כי במקום שבו כולם נחמדים, את לא מצפה שדבר כזה יעבור לסדר היום".

פז פירסמה את התמונה ברשתות החברתיות, אך למרבה ההפתעה, היו ישראלים שהסכימו עם השלט: "אפשר להבין אותם", כתב אחד. "זה הישראלי המכוער שבולט בכל פינה", כתבה אחרת, ועוד רבים גינו את ההתנהגות של התיירים הישראלים בחו"ל.

תגיות:ויראליתאילנד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה