חם ברשת

מנחת תוכנית הבוקר הוחלפה ללא ידיעתה: "הנה הוא לפניכם, כישלון מפואר"

מגישת הטלוויזיה מירי מיכאלי גילתה מהתקשורת שהוחלפה על ידי גאולה אבן סער, והגיבה בחשבון האינסטגרם שלה: "הנה הוא לפניכם, כישלון מפואר, כן, גם זה קורה, וזהו אחד שאני דווקא מתגאה בו במיוחד"

אא

מגישת הטלוויזיה מירי מיכאלי הגיבה לראשונה לחשיפת YNET, לפיה החליטו להחליף אותה ואת מנחי תוכנית הבוקר של ערוץ 13 על ידי גאולה אבן סער, ללא ידיעתם. "כולם אוהבים לספר על כישלונות אחרי שטיפסו בחזרה לפסגה", כתבה מיכאלי בחשבון האינסטגרם שלה, "לא הפעם, לא אני. הנה הוא לפניכם, כישלון מפואר, כן, גם זה קורה, וזהו אחד שאני דווקא מתגאה בו במיוחד".

"בחודשים האחרונים עבדנו קשה כדי להביא את הסיפורים המעניינים ביותר אל המסך, את כל מה שאתם חייבים לדעת בכל בוקר וגם - את עצמנו. זה לא תמיד קל להביא את עצמך בכל בוקר מוקדם, עם מעט מאוד שעות שינה, אבל התעוררתי בכל בוקר בשמחה, מתוך הכרה בזכות שניתנה לי, לפתוח את היום אתכם, הצופים הנאמנים והאהובים שלי. "ומתוך הסיטואציה הזו דווקא אני מרגישה צורך לכתוב לכם, כדי שאולי תוכלו לקחת משהו מזה לחיים שלכם ברגעים מאתגרים. אני יודעת שכדי להצליח, חייבים להיכשל. זה חלק קריטי בדרך לצמיחה. אבל לא חייבים לסבול מזה. סבל לא חייב להיות תוצאה של כישלון, זה עניין של בחירה. מה כן חייב להגיע? למידה, התקדמות, הסתכלות הלאה ומטרות חדשות ומרגשות.גיליתי שברגע שדלת נסגרת, דלתות אחרות נפתחות".

"אז מה איתי בהמשך? בינתיים, ניפגש בכל בוקר ובמקביל, אני לא נחה לרגע, משום שלהיות אשת חדשות זה לא רק מקצוע, זאת תעודת זהות. מבטיחה לעדכן ממש בקרוב על הצעד הבא. מי יודע, אולי זו תהיה הצלחה מסחררת".

ביום ראשון נחשף כי ברשת סיכמו עם גאולה אבן סער על הצטרפותה לתוכנית הבוקר של הערוץ, במקום שלושת המנחים – מיכאלי, צביקה הדר ורותם ישראל. המנחים, כאמור, לא ידעו על כך, אך על פי הדיווחים, אבן סער אמורה להיכנס לתפקידה החדש בינואר הקרוב. מיכאלי סיימה את הפוסט עם פרגון למחליפה שלה: "הרשו לי לאחל הצלחה ענקית לגאולה אבן המצויינת, שהחל מהשנה האזרחית החדשה, כך פורסם, תנחה את העולם הבוקר. אני בטוח אצפה בה".

תגיות:חם ברשתמירי מיכאליהתקשורת הישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה