מעניין

מבהיל: נחש זחל בין רגלי הנוסעים במטוס יונייטד איירליינס

במהלך טיסה של שעתיים וחצי, נחש בלתי צפוי זחל בין רגלי הנוסעים. למרבה המזל, הנחש התגלה רק לקראת סוף הטיסה והאירוע הסתיים ללא נפגעים. זו אינה הפעם הראשונה שנחש "תופס טרמפ" בטיסה. בפברואר האחרון זחל נחש מעל ראשי הנוסעים בטיסה של חברת אייר אסיה

אא

נחש גרם בהלה במטוס כאשר התגלה בקבינה והפתיע את הנוסעים. נוסעי הטיסה מפלורידה שעשו את דרכם לניו ג'רסי לא ציפו להפתעה מסוג זה. למזלם, הזוחל הלא צפוי (ולא רצוי) התגלה כשהיו כבר על הקרקע ולא באוויר.

המטוס נחת בבטחה לאחר טיסה של שעתיים וחצי, כאשר במהלכה נשמעו צעקות מכיוון מחלקת העסקים של המטוס. הדיילים סיפרו שהנוסעים הבחינו בנחש מסתובב בין רגליהם ונבהלו. רק לאחר מכן התברר שהוא נחש מסוג בירית ואינו ארסי.

הטייסים עדכנו את שדה התעופה לגבי האורח שהגיע בהפתעה, וכשנחתו בשדה התעופה בניו ג'רסי, חיכו לו שם אנשי השירות הווטרינרי בליווי משטרתי.

הנוסעים לא הורשו לרדת מן המטוס עד שהנחש יפונה משם. למרות הבהלה שעורר הנחש, האירוע הסתיים ללא נפגעים. לאחר שהמטוס התרוקן מנוסעיו, נעשתה סריקה יסודית כדי לוודא שאין נחשים נוספים במקום.

עדיין לא ידוע האם הנחש עלה למטוס בפלורידה או שהיה שם לפני כן ואיך בדיוק הגיע לקבינה. אחת ההשערות היא שהנחש עלה עם אחד הנוסעים לאחר שזחל למזוודת הטרולי שלו.

באופן מפתיע, זו אינה הפעם הראשונה שנמצא בעל חיים בטיסה. בפברואר האחרון זחל נחש מעל ראשי הנוסעים בטיסה של חברת אייר אסיה, שתעדו את המקרה החריג. התיעודים עלו לרשתות החברתיות ויצרו באז לא קטן. בשנת 2016, נוסעי חברת אירומקסיקו הבחינו בנחש בתאי האחסון העליוניים של המטוס ולאחר חודשיים בלבד, נמצא נחש חי במזוודה של אחד הנוסעים בטיסה של חברת אמירייטס.

תגיות:נחשטיסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה