חדשות בארץ

שיקלי נגד שקד: "שתפסיק להתבזות ותלך לחיים האזרחיים"

שרת הפנים איילת שקד תקפה את מועמד הליכוד לכנסת, עמיחי שיקלי, וכינתה אותו "מריונטה של נתניהו". שיקלי: "העיסוק בה מיותר"

(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

חבר הכנסת לשעבר ומועמד הליכוד לכנסת, עמיחי שיקלי, מתח הבוקר (שלישי) ביקורת על שרת הפנים איילת שקד וקרא לה לפרוש מהמרוץ לכנסת ה-25. "העיסוק בה מיותר", אמר בריאיון לגלי ישראל. "באיזה סרט היא משלימה ל-61? כל קול לשקד זה קול לפח, אם יש מישהו שמזיק למאמצים של המחנה הלאומי להקים ממשלה יציבה - זאת היא. אין שום סיכוי שהיא עוברת את אחוז החסימה".

שקד התראיינה אמש לרדיו 103FM ותקפה את שיקלי בחריפות: "אני מתעלמת מעמיחי שיקלי, שהוא למעשה מריונטה של נתניהו. אדם שהפיל את חוק האזרחות, מוטב שיישב בשקט". שקד, המובילה את רשימת הבית היהודי, הדגישה כי למרות הסקרים הלא מחמיאים הממקמים אותה מתחת לאחוז החסימה היא אינה מתכוונת לפרוש מהמרוץ: "אני ממשיכה עד הסוף ואנחנו נעבור ונעבור בגדול".

שיקלי, מועמד מספר 14 ברשימת הליכוד לכנסת, הגיב על המתקפה של שקד עליו: "אני ער לתסכול שלה. כשאת מדשדשת לצד הדר מוכתר אי שם מתחת לאחוז החסימה, או מתבקשת שלא לעשות כנס בבית כנסת – אז היא נגררת למקומות האלה. מבחינת רמת האמינות יש מרוץ צמוד בתחתית מי הכי פחות אמין – הדר מוכתר או איילת שקד".

"חבל להוסיף ולהתבזות, עדיף לפרוש מהמרוץ וללכת לחיים האזרחיים, אני מאחל לה בהצלחה, אני בטוח שיש צורך בענף ההייטק", הוסיף שיקלי. "אסור שהציבור הימני במדינה ייגרר אחרי מפלגות של שברי מנדט או פחות מכך. ראית מילה אחת טובה של בנט על שקד? העיסוק בה מיותר".

תגיות:איילת שקדעמיחי שיקליבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה