חם ברשת

איתי לוי מתרגש, ניב דמירל והאמונה, ושלומי שבת מודה על הרפואה

שלומי שבת מודה על ההחלמה שלו מנגיף הקורונה באמצעות שיר מרגש, מדוע הגיע המתמודד עם ציצית לתוכנית הריאליטי ומה ריגש את איתי לוי?

אא

ניב דמירל וינאי בן חמו - מתמודדים בתוכנית 'הכוכב הבא', ריגשו את הגולשים כאשר סיפרו על השיר של עידן רייכל 'להאמין', שאותו בחרו לשיר ביחד. 

כשנשאלו על ידי המנחה כיצד הגיעו לשיר הזה, ענה דמירל כי "אמונה בשביל שנינו זה משהו שיש לו ערך מוסף".

לדבריהם, שניהם מאמינים ושניהם מחוברים מאוד לדת. "הבחור הזה הוא מאוד מאוד מאמין", אמר המנחה אסי עזר, תוך שהוא מצביע על דמירל. "אתה לא מרשה לי לספר? הוא, מתחת לג'ינס יש ציצית".

בנקודה זו חייך דמירל בביישנות ואמר כי למרות שהוא אינו חובש כיפה - ההליכה עם הציצית "עושה לי הרגשה טובה".

***

לפני כשנה, כשהזמר שלומי שבת חלה בקורונה ואושפז בבית החולים כשהוא במצב קשה ותפילות רבות בארץ ובעולם נישאו לרפואתו - הזמר שוקי סלומון כתב את השיר הזה, וביקש מהציבור להתפלל לרפואתו של שבת, כדי שיום יבוא והם ישירו אותו יחד על אותה במה. השבוע החלום התגשם, כששלומי כמובן הבריא ושם את הכל הרחק מאחוריו בחסדי שמיים.

צפו בביצוע של השניים בשיר המרגש, על רקע ההודיה של שלומי על רפואתו:

***

הזמר איתי לוי ריגש השבוע את קהל מעריציו בהופעה בהיכל מנורה, כאשר ביקש להקדיש שיר לאמו של סגן מפקד סיירת הנח"ל בר פלח ז"ל, שנהרג השבוע בהיתקלות עם מחבלים. 

בפתח דבריו הודה לוי כי הוא הכיר את בר בהיכרות אישית, ואמר כך: "אני רוצה, וואו, אני קצת מכיר את האיש, זה מרגש אותי מאוד. אני רוצה לשלוח תנחומים על מותו של סגן מפקד סיירת הנח"ל בר פלח, לאחל שהמשפחה הזאת תדע רק דברים טובים, שנשמתו תהא צרורה בצרור החיים".

 

תגיות:ריאליטימתמודדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה