חדשות בארץ

ברגע האחרון: מפלגת נעם מצטרפת לציונות הדתית, אבי מעוז יוצב במקום ה-11

יו"ר נעם, אבי מעוז, הודיע כי מפלגתו נענית לבקשת ראש האופוזיציה בנימין נתניהו להצטרף לרשימת הציונות הדתית במרוץ לכנסת ה-25. הוא ישובץ במקום ה-11 ברשימה המאוחדת

מעוז (צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)מעוז (צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)
אא

(עודכן: 15:58)

מפלגת נעם הודיעה היום (רביעי) על ריצתה בבחירות הקרובות לכנסת יחד עם מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית. יו"ר המפלגה, ח"כ אבי מעוז, יוצב במקום ה-11 ברשימה, בהתאם להצעה שקיבל מיו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר.

"לאחר ישיבה ממושכת עם רבני המפלגה הוחלט להיענות לבקשתו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו להצטרף לאיחוד בציונות הדתית במקום ה-11 בבלוק טכני", מסר מעוז. מוקדם יותר היום הגיע נתניהו לביתו של הרב צבי טאו, מנהיגה הרוחני של נעם, בניסיון לשכנעו שלא לרוץ לכנסת באופן עצמאי ולהתמודד במסגרת הציונות הדתית.

בתגובה להודעתה של מפלגת נעם, מסר סמוטריץ': "מברך את ידידי ח"כ אבי מעוז על החלטה אחראית ומחויבת המציאות לשלב ידיים במאמץ החשוב לניצחון הימין והציונות הדתית בבחירות. ביחד נעשה ונצליח".

בוועדת הבחירות המרכזית החלה היום הגשת רשימות המועמדים של המפלגות השונות המתמודדות בבחירות לכנסת ה-25. התהליך יסתיים מחר בשעה 22:00 בערב.

תגיות:הציונות הדתיתועדת הבחירות המרכזיתאבי מעוזבחירות 2022מפלגת נעם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה