חדשות בארץ

הטרור המושתק: בחודש האחרון תועדו 832 פעולות טרור ביו"ש ובמזרח ירושלים

חשש מאובדן שליטה וגלישה לאינתיפאדה רחבת היקף: בחודש שעבר התבצעו 73 פיגועי ירי ביהודה ושומרון. שומר ישראל, שמור שארית ישראל

  • י"ז אלול התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

עלייה חדה בפעולות הטרור הפלסטיני ביהודה ושומרון ובמזרח ירושלים: ביממה האחרונה תועדו 3 פיגועי ירי לעבר מכוניות של יהודים, שגרמו לפציעתם של 3 ישראלים. נוסף על כך תיעד אתר החדשות 'אל-ריסאלה' 36 פעולות טרור שבוצעו ביממה האחרונה ביהודה ושומרון ובמזרח ירושלים.

פיגועי הירי כוונו לעבר חומש, לעבר עמדה של צה"ל בהר גריזים ולעבר כוח צה"ל שפעל בג'נין וסמוך לישוב רמאנה.

באחת מפעולות הטרור מחבלים הוציאו ישראלי מרכבו באזור סלפית והיכו אותו. בפיגוע אבנים סמוך לחוות מעון נפצע יהודי, ובאיזור בית חורון נפצעה חיילת מאבן שהושלכה לעברה. כמו כן 5 בקבוקי תבערה הושלכו ביממה האחרונה ברחבי יהודה ושומרון.

במהלך חודש אוגוססט תועדו על ידי מרכז המידע הפלסטיני "מעטי" 832 (!) פעולות טרור ביהודה ושומרון ובמזרח ירושלים, מתוכם 73 פיגועי ירי.

סגן ראש עיריית ירושלים אריה קינג אמר אתמול לערוץ 7 כי במרוצת עשרת הימים האחרונים מתחוללת "סדרת פיגועים סביב חומת העיר העתיקה והתקשורת מעלימה את המידע והמשטרה לא מוציאה הודעות כי זה די מביך".

קינג פירט את ההתרחשויות הביטחוניות בשבוע וחצי האחרונים: "יידויי אבנים על אוטובוסים בדרכם להר הזיתים ובחזרה, זריקות אבנים באזור בית אורות. במעלה הזיתים שמונה בקבוקי תבערה לעבר זוג שישב בגן שעשועים בערב שבת. המשטרה משתיקה את המידע והשב"כ לא עוצר ולא פועל. מה היה קורה אם יהודים היו מבצעים דבר כזה? זה היה בכל מהדורות החדשות.

במוצאי שבת רגמו ערבים מחומת הר הבית באבנים אלפים שצעדו בכביש העופל המוביל להר הבית. "אלפים נרגמים באבנים ולא מדווחים על זה. בהר ציון יידויי אבנים. יהודי העז לשלוף נשק לעבר המחבלים ותגובת המשטרה הייתה לעכב אותו. אתמול שוב יידויי אבנים מאזור הר הבית לעבר כביש העופל המוביל לכותל", זעם קינג.

תגיות:מזרח ירושליםיהודה ושומרוןטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה