חדשות בארץ

בדרך לליכוד: עידית סילמן התפטרה מהכנסת

חברת הכנסת עידית סילמן התפטרה מהכנסת, ותקבל שיריון מבנימין נתניהו באחד המקומות הריאליים בליכוד

  • ט"ו אלול התשפ"ב
(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

חברת הכנסת עידית סילמן, שפרישתה מהקואליציה הובילה לפירוק ממשלת בנט, הגישה הבוקר (ראשון) את מכתב התפטרותה ליו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי. סילמן עשתה את המהלך כדי שתוכל להיכלל ברשימת הליכוד לכנסת הבאה, בה היא צפויה לקבל שיריון מיו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו באחד המקומות הריאליים.

ועדת הכנסת דחתה בחודש שעבר את בקשת ההתפצלות של סילמן מסיעת ימינה, ולכן היא תצטרך להתפטר מהכנסת או לעתור לבג"ץ על מנת שתוכל להתמודד במפלגה קיימת אחרת.

לנתניהו עומדת האפשרות לשריין חמישה מועמדים, כאשר הריאליים הם מקומות 14, 16 ו-28. אחד המועמדים הנוספים, מלבד סילמן, יהיה ככל הנראה עמיחי שיקלי.

כזכור, סילמן שימשה יו"ר הקואליציה ועם סיום מושב החורף הודיעה על התפטרותה לאחר שזעמה על התעקשותו של שר הבריאות ניצן הורוביץ לאפשר הכנסת חמץ לבתי החולים במהלך חג הפסח. הפרישה של סילמן הייתה האות לנפילת הקואליציה שלא צלחה את מושב הקיץ.

לפני שבוע דחה בג''ץ על הסף את עתירת התנועה לאיכות השלטון, שטענה כי חוק הבחירות אוסר על כל הסכם או התחיבות לשיריונה של סילמן ברשימת הליכוד לכנסת הבאה. בג"ץ דחה את העתירה על הסף, וחייב את התנועה בהוצאות המשפט בסך 9,000 ש"ח.

תגיות:עידית סילמןבחירות 2022הליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה