חדשות כלכלה

תיפרדו מהיוגורטים: טרה מייקרת את כל מוצרי החלב שלה ב-4.9%

לאחר העלייה במחירי החלב המפוקחים, חברת טרה מודיעה כי תייקר גם את מוצרי החלב הלא מפוקחים באותו שיעור

  • י"א אלול התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חברת טרה הודיעה אמש (שלישי) כי מיד אחרי סוכות תעלה את מחיריהם של כל מוצרי החלב שלה ב-4.9%. העלייה תחול על כלל הגבינות, היוגורטים והמעדנים של טרה ומולר, כולל שוקו בבקבוק טרה, מעדני מו, גבינה צהובה נועם, קוטג' טרה, מוצרי משק צוריאל, מוצרי המותג מולר ומוצרים נוספים. זאת בנוסף להעלאת מחירי מוצרי החלב המפוקחים - שתחל מחר, ביום חמישי.

כזכור, על פי ההסכם שנחתם בין משרדי האוצר והחקלאות לבין הרפתנים והמחלבות, מחירי החלב שבפיקוח יעלו ב-4.9%. כעת מודיעה החברה שגם מחיריהם של שאר מוצרי החלב יעלו באותו אחוז. על פי המחירים העדכניים אחרי ההתייקרות – חלב 3% בשקית יעלה כעת 5.43 שקלים לעומת 5 שקלים במחיר הישן, חלב 1% בשקית יעלה 5.04 לעומת 4.65, חלב 3% בקרטון יעלה כעת 6.23 לעומת 5.75, אשל יעלה 1.69 לעומת 1.55 וגבינה לבנה 5% תעלה 4.98 לעומת 4.6.

מטרה נמסר בתגובה: "החברה עדכנה את המחירון שלה בהתאם לחתימת השרים ב-4.9%, וזאת על אף ההתייקרויות החדות במחירי החלב הגולמי, במעלה מ-14%, אותם היא ספגה".

כזכור, טרה הייתה המחלבה שהתנגדה להסכם בגלל שיעור ההתייקרות הנמוך יחסית בהשוואה להתייקרות הנדרשת על פי הנוסחה של ועדת המחירים הממשלתית לחישוב מחירי המוצרים המפוקחים, לפיה המחירים היו אמורים לעלות ב-14%.

תגיות:טרההתייקרותמוצרי חלב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה