חדשות בארץ

ח"כי הליכוד נגד שקד: "הצלחת לעבוד גם על פולארד"

חברי כנסת בליכוד תקפו את יו"ר הרוח הציונית, איילת שקד, בעקבות התמיכה שהביע בה יהונתן פולארד: "היית חייבת לגרור את האיש האהוב הזה שעם שלם מוקיר ומעריך ישר לתוך המדמנה הפוליטית שלך?"

פולארד, בעיגול: שקד (צילומים: פלאש 90)פולארד, בעיגול: שקד (צילומים: פלאש 90)
אא

חברי כנסת בליכוד הגיבו היום (שלישי) על הבעת התמיכה של יהונתן פולארד במפלגת הרוח הציונית ובעומדת בראשה, איילת שקד.

"איילת, הצלחת לעבוד גם על פולארד", כתבה ח"כ מירי רגב בטוויטר. "הצלחת לגרור גם אותו לתוך מחול השקרים שלך. ניצול פוליטי ציני וקר של איש יקר ועתיר זכויות. לאן עוד תגיעי?".

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן תקפה אף היא את שקד: "היית חייבת לגרור את האיש האהוב הזה שעם שלם מוקיר ומעריך ישר לתוך המדמנה הפוליטית שלך, אה? לא יכולת להתאפק? את מבינה בכלל איזה נזק פוטנציאלי עשית לגיבור ישראל הזה? ותזכירי לי בדיוק מתי התנצלת? הוא צריך להתנצל בשמך? הוא? דווקא הוא? איזה בן אדם בלתי אפשרי שאת".

חבר הכנסת שלמה קרעי כתב בטוויטר: "זה כמו לצאת שוב למשימת ריגול בשליחות מי שבגד בך. מי שבגד בך והפקיר אותך יבגוד בך ויפקיר אותך שוב. ומי שרימה אותך ירמה אותך שוב. אין חדש תחת השמש".

דבריו של קרעי, שנתפסו כביקורת על פולארד, עוררו ביקורת חריפה ברשת. הוא מחק את הציוץ והבהיר: "אני מכבד מאוד את יונתן פולארד ואת מסירות הנפש שלו למען עם ישראל. את שקד אנחנו כבר מכירים. אין צורך לומר את האמת לגביה, בהקשר שנשמע כביקורת על פולארד, דבר שממש לא התכוונתי אליו. בכל מקרה, הסרתי את הפוסט בעקבות המשמעות שייחסו אליו".

ח"כ יואב קיש כתב: "למי ששכח. מפלגת ימינה בראשות בנט ושקד לקחה מצביעי ימין לטובת ממשלת לפיד הנוכחית בתמיכת האחים המוסלמים. שקד עדיין מכהנת כשרה בממשלה זו. אפס חשיבות לאמירות שיוצאות ממנה, הכל שקרים. אסור למצביעי הימין לתמוך באותם אלו שהעלו את הממשלה המסוכנת הזו לשלטון. שמאל אנטי ציוני בתחפושת".

כאמור, פולארד פנה הבוקר בקריאה להצביע למפלגת הרוח הציונית: "חברים, כפי שכולם יודעים אני לא חבר בשום מפלגה פוליטית, ועד היום לא המלצתי בצורה פורמלית על אף בן אדם או מפלגה. אני עצמאי, והנאמנות הבלעדית שלי והדאגות שלי הן למדינת ישראל ולעם ישראל".

"בגלל אהבתי האין סופית למדינה והמסירות שלי להישרדותה ולעתידה, אני קורא עכשיו להצביע לאדם שאני יודע שישרת את מדינת ישראל בצורה שתשמור הן על האינטרסים החיוניים שלה והן על כבודה – והבן אדם הזה זו איילת שקד".

פולארד ציין כי שקד "הראתה נאמנות שאינה במקום בממשלה האחרונה", אך הוסיף: "אני מאמין בלב שלם שהיא מבינה שנעשו שגיאות על ידה ושהיא לא תחזור עליהן. אנחנו צריכים אותה עכשיו, חופשיה ונקייה מכל ההשפעות הרעות שפגעו בה אישית ופוליטית".

"כולנו עושים טעויות. ההבדל הוא בין אלה בינינו שמסרבים להכיר בשגיאות האלה ובין אלה בינינו שמכירים בשגיאות ועומדים על כך לא לחזור עליהן. אני מאמין שאיילת שקד היא אדם כזה. מגיעה לה ההזדמנות להמשיך להיות חלק מההנהגה הישראלית, ובתקופה הקשה והמסוכנת בהיסטוריה שלנו אנחנו צריכים וראויים לפטריוטית מוכחת כמו איילת שקד".

תגיות:הליכודאיילת שקדיהונתן פולארדבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה