פעילות הידברות

איך עם דקה אחת ביום אפשר להרוויח זכויות אדירות?

איך אפשר להתקדם רוחנית, עם החיים התובעניים האלה שלא משאירים אוויר לנשימה? האם קיימת דרך לזכות לשכר נצחי עם דקה אחת פנויה שיש ביום? זאת העסקה הכי משתלמת ושווה שאתם הולכים לעשות – מהיום

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מי לא היה שמח לעוד שעה או שעתיים ביממה? החיים הפכו למרוץ כנגד הזמן. המטלות והמשימות של היום-יום דואגות להגיע אלינו, והן לא נחות לרגע. ערמת עבודה שחייבים להספיק עוד היום; הסעות הלוך ושוב של הילדים למוסדות לימוד, וגם לחוגים; ערמת הכביסה שסוף סוף מצאה את מקומה בארון הבגדים חוזרת שוב להופיע, דואגת שחלילה לא נתגעגע אליה; קניות; בישולים וכלים; טלפונים וסידורים, והרשימה עוד ארוכה.

ברגע של שקט אנחנו חושבים לעצמנו – אבל מה עם הדברים החשובים? איך זה שדווקא הדברים שהכי יקרים לי מוזנחים, ולא מקבלים את הזמן שלהם? מה עם רגע של לימוד תורה, של להתחבר לתכלית של כל החיים שלנו כאן?

ואז מופיעים ייסורי המצפון.

בדיוק בשביל הרגע הזה דאגנו עבורכם לפסק זמן של דקה ביום עם "2 הלכות ביום".

מדי יום יחכו לכם, על פי בחירתכם, במייל או בקבוצת הוואטסאפ 2 הלכות, שיחכימו אתכם, יחזקו אתכם, יעשירו אתכם, ויזכו אתכם ברגע של לימוד תורה שישמר עבורכם לנצח נצחים.

אילו הלכות אנחנו הולכים לראות שם? בכל יום תקבלו 2 הלכות קצרות, תמציתיות, עדכניות ורלוונטיות לתקופה, בנושאים שונים כגון: הלכות שבת, הלכות לשון הרע, הלכות כיבוד הורים, הלכות כשרות, הלכות חגים ומועדים, הלכות לימוד תורה ועוד.

 

ולמה זה חשוב כל כך?

לקיומה של מצוות תלמוד תורה ישנם שלושה טעמים: הראשון, ידיעת דיני ומשפטי התורה על מנת שיידע כיצד לקיים את מצוות התורה ולהישמר מהאסור. השני, עצם העיסוק והלימוד בתורה לשם שמים מהווה גם כן מטרת מצוות התלמוד בפני עצמה. זהו רצון ה' שיהודי ילמד וידע את התורה, ולימוד שנעשה מתוך תכלית של קיום רצון ה' הוא לימוד לשם שמים. והשלישי, יצירת דבקות וחיבור עם הקב"ה, הנוצר באופן הנעלה ביותר על ידי לימוד התורה מכל יתר המצוות.

לימוד תורה הוא לא עוד מצווה אחת מבין יתר המצוות, אלא מצוות תלמוד תורה תופסת נפח משמעותי ועיקרי בעבודת השם, בפרט לגברים, אבל כמובן שגם כן לנשים, שצריכות לדעת הלכות רבות שגם הן מחויבות בהן.

מובא בגמרא כי ביום דינו של האדם, כאשר נשמתו עומדת בפני בית דין של מעלה, נשאל הוא אם קבע עיתים לתורה, ומסבירים חז"ל כי תחילת דינו ועונשו של האדם יהיה באם לא קבע עיתים לתורה – "אין תחילת דינו של אדם אלא על דברי תורה".
רבי ישראל מאיר הכהן, בעל 'החפץ חיים', כותב בספר הפסיקה "משנה ברורה": "והאיש אשר אינו מזרז את עצמו לקבוע לו עתים לתורה בכל יום בוודאי יישאר ריקם מכל, חס ושלום, ומה יענה ליום הדין – והחכם עיניו בראשו".

 

החיים חולפים מהר, ומה נשאר לנו בסוף?

"איך הזמן רץ" המבוגרים נוהגים לומר, והאמת – הם צודקים. הסבא והסבתא תמיד נזכרים איך רק לפני רגע הם חיתלו את הנכדים, ועכשיו הנכדים כבר בעצמם מחתלים את ילדיהם. הזמן חולף, החיים רצים, ועם מה אנחנו נשארים בסופו של דבר? עם מה האדם מגיע לבית עולמו בסוף ימיו? רק עם תורה, מצוות ומעשים טובים. ובדיוק בגלל זה דווקא שם הכי משתלמם וחכם להשקיע.

לימוד הלכות יומי, באופן קבוע, מקדם ותורם לנו בנקודה הכי משמעותית – תכלית חיינו.

זה הזמן לעשות צעד קטן נוסף של התחזקות. הירשמו ל-2 הלכות ביום שיישלחו אליכם ישירות לוואטסאפ או למייל, על פי בחירתכם, ותוכלו להתחזק בידיעת ההלכה באופן קל, קצר ומשתלם.

 

125,000 יהודים כבר שם, ומה אתכם?

אם אתם עדיין לא קובעים עיתים ללימוד תורה באופן יומי (וכמובן שמומלץ לכתחילה פרק זמן ארוך יותר ומשמעותי), זה הזמן לעשות צעד קטן של דקה קבועה ביום, כדי להתחבר, להחכים, לדעת את המותר ולהיזהר מהאסור, ולהתקרב בצעד נוסף לעשיית רצונו של ה' הלכה למעשה.

על ידי דקה אחת ביום של לימוד 2 הלכות, תזכו במשך שנה שלמה ללמוד 624 הלכות (!), בלי שזה הצריך מכם יותר מדי. ללא ספק זו העסקה הכי משתלמת שיכולה להיות. ולא במקרה יותר מ-125,000 יהודים ויהודיות כבר הצטרפו, ולומדים מדי יום 2 הלכות. הצטרפו, ותזכו גם אתם לשכר נצחי בדקה אחת ביום.

להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ של 2 הלכות ביום הקליקו כאן.

להצטרפות לניוזלטר, בו תקבלו 2 הלכות מדי יום למייל הקליקו כאן.

הירשמו גם לעמוד הפייסבוק "2 הלכות ביום" מבית הידברות. כאן>>>

תגיות:הלכההלכות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה