חדשות בעולם

הזוי: אם מרוסיה ניסתה למכור את בנה בן השבע - כדי לכסות חובות

מה הייתם מוכנים לעשות כדי להיפטר לגמרי מהחובות שלכם? אם בת 36 מרוסיה עלתה השבוע לכותרות לאחר שעשתה מעשה בלתי נתפש, כדי לכסות את חובותיה: ניסתה למכור את בנה בן השבע, תמורת 5,000 דולר

אא

מה הייתם מוכנים לעשות כדי להיפטר לגמרי מהחובות שלכם? אם בת 36 מרוסיה עלתה השבוע לכותרות לאחר שעשתה מעשה בלתי נתפש, כדי לכסות את חובותיה: ניסתה למכור את בנה בן השבע, תמורת 5,000 דולר. 

האם, נרגיזה שמה (היא באמת הצליחה להרגיז כמה וכמה אנשים) פרסמה כמה מילים על כך ברשתות החברתיות, והביאה אליה  מיד מתנדבים מארגון צדקה בשם 'אלטרנטיבה', שקבעו איתה פגישה במטרה לחשוף את העוולה הנוראית לתקשורת. 

הסיבה שבגללה הגיעה נרגיזה לפגישה עם המתנדבים היא שהם העמידו פנים שהם רוצים לרכוש את בנה תמורת תשלום של 5,000 דולר. "עד שלא הגענו לפגישה, לא האמנו שזה אמיתי. קיווינו שמישהו עובד עלינו, שזו בדיחה או ניסיון עוקץ בכסף. לא חשבנו שהאמא באמת תמכור לנו את הילד שלה תמורת הכסף", אמר דובר ארגון הצדקה. 

כשנשאלה האם מדוע עשתה זאת ענתה כי בנה הוא ילד שהובא מנישואין קודמים, ובעלה הנוכחי לא אוהב אותו. בשיחה ביניהם הוחלט כי הם ימכרו את הילד כדי לכסות את החובות שלהם. 

המשטרה עצרה את האם עד פתיחת ההליכים המשפטיים נגדה ובד בבד העבירה את הילד למקום מבטחים. 

תגיות:רוסיהזוועה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה