חדשות בארץ

בליל תשעה באב: יהודים הותקפו על ידי פורעים בעיר העתיקה בירושלים

בארגון חוננו מדווחים על תקיפת יהודים על רקע לאומני שהתרחשה מול שער האשפות בליל תשעה באב: "אירוע חמור נוסף מצד טרוריסטים שפלים, אשר משליטים פחד ואימה ברחובות העיר ירושלים"

  • י"ב אב התשפ"ב
אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שני ערבים תקפו בחורים יהודים מול שער האשפות, בעת שעשו את דרכם לתפילת ליל תשעה באב בכותל המערבי. התוקפים הכו את אחד הבחורים בראשו באגרופן ובאבן עד שנפל והתעלף, ותקפו את חברו בגז פלפל.

על פי הדיווח שנמסר מארגון חוננו, התקיפה אירעה במוצאי השבת האחרונה בחצות הלילה, בעוד שלושה בחורי ישיבה יהודים עושים דרכם לשער האשפות. השלושה חלפו בדרכם על פני שני בני מיעוטים שעמדו בפתח אחד הבתים. י', בן 24, צעד אחרון. כשחלף על פני הערבים דפק אחד מהם על פח כדי להבהילו, ומיד לאחר מכן קפץ עליו עם אגרופן והלם בפניו באזור הלסת בעוצמה ובאכזריות.

הערבי השני הצטרף לתקיפה, והכה באבן בראשו של י'. כתוצאה מהתקיפה התמוטט י' ואיבד את הכרתו. חבריו חשו לעזרתו, והזעיקו שוטרי מג"ב שעמדו בכניסה לשער האשפות, אולם שני התוקפים הצליחו להימלט. הפצוע פונה לבית החולים הדסה עין כרם, שם נזקק לתפרים בראשו ובפניו. הוא שוחרר לפנות בוקר מבית החולים להמשך מעקב.

בארגון חוננו, המלווים את הפצוע וחבריו, מתעתדים לפנות למשטרה בבקשה לפעול למעצר התוקפים. עורך הדין חיים בלייכר מהארגון אמר: "מדובר באירוע חמור נוסף של תקיפה קשה, אלימה ואנטישמית כנגד יהודים, מצד טרוריסטים שפלים אשר משליטים פחד ואימה ברחובות העיר ירושלים, כל זאת במרחק נגיעה מעמדת שוטרי מג"ב. בימים האחרונים החלו להתרבות התקיפות במקום זה, ונראה כי מדובר במגמה מדאיגה שיש לתת לה מענה נחרץ".

"מחבלים יצאו לחופשי": עודד הרוש עם ארגון חוננו על מערכת המשפט בישראל

תגיות:ירושליםטרורארגון חוננו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה