חדשות בארץ

"שובר את הלב": מיהו השר הראשון שהגיע לביקור בביתו של מוישי קליינרמן?

שר התרבות והספורט חילי טרופר הגיע היום לבית משפחת קליינרמן במודיעין עילית כדי לשוחח עם הוריו. "אעשה כל מה שאני יכול, זה שובר את הלב", אמר

  • י"א אב התשפ"ב
מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

שר התרבות והספורט חילי טרופר הגיע היום (שני) לביקור בבית משפחת קליינרמן במודיעין עילית. הוא ביקש לשוחח עם הוריו של הנער הנעדר מזה למעלה מ-4 חודשים, ולחזק אותם. "אעשה כל מה שאני יכול לגייס עוד אנשים לחפש את מוישי", אמר טרופר וציין כי הוא בעצמו אב לילדים. "שובר את הלב לדעת שבמשך 19 שבתות אתם עורכים צלחת ומכינים למוישי כיסא, מחכים שייכנס והוא לא נכנס".

אמו של מוישי הודתה לשר על ביקורו, והדגישה כי "זו פעם ראשונה ששר בממשלת ישראל מגיע לבית שלנו לשמוע אותנו". האם ביקשה מטרופר להפעיל את כל גורמי ההשפעה שלו, ובמיוחד במערכת הביטחונית, על מנת למצוא את בנה: "רוצה לדעת שעשיתי כל מה שאפשר כדי להחזיר את מוישי הביתה".

"עוד חודש", הוסיפה האם, "הבן שלמה יחגוג בר מצוה והוא רוצה לחגוג עם אחיו האהוב מוישי, אני מבקשת שתעשו הכל כדי למצוא אותו".

מוישי קליינרמן נעדר מזה למעלה מארבעה חודשים. לפני כשבועיים נעצרו שני חשודים במעורבות היעלמותו, אחד מהם שוחרר זמן קצר לאחר מכן והשני שוחרר הבוקר למעצר בית. גם שני החשודים הנוספים, תושבי מירון, שוחררו למעצר בית.

יחידת הכלבנים לישראל ממשיכה את חיפושיה אחר כל קצה חוט באזור הר מירון. היחידה נעזרת באפליקציה ייחודית, ומרחיבה את רדיוס החיפושים תוך שימת לב למקומות רחוקים ונידחים יותר. "המשימה טרם הושלמה. אנו לא מתייאשים, ונמשיך לחפש עד שבעזרת ה' נגיע אליו", נמסר מיכ"ל.

תגיות:חילי טרופרמוישי קליינרמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה