חדשות בארץ

התרעות חמות בדרום: עשרות כטב"מים בפעולה. הג’יהאד באיום חריף

ארגון  הג'יהאד האסלאמי חפץ לנקום את מעצרו של אחד הבכירים בארגון ומאיים: "נפזר את ראשי הציונים וגופותיהם על ראשי ההרים"

  • ז' אב התשפ"ב
אילוסטרציה (צילום: עופר צידון / פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: עופר צידון / פלאש 90)
אא

ההתרעות החמות על ניסיון פיגוע של ארגון הג'יהאד האסלאמי עדיין קיימות, והחשש במערכת הביטחון הוא כי הארגון יבצע פיגוע באמצעות ירי טילי נ"ט לעבר יישובי הדרום. בעקבות כך גם ביממה הקרובה יימשכו חסימות הכבישים המרכזיים ברצועה, ותנועת הרכבות בין אשקלון לשדרות תושבת.

בימים האחרונים מפעיל צה"ל עשרות כטב"מים מעל שמי עזה, שמטרתם היא איסוף מודיעין ותקיפה אפשרית של חוליות שעלולות לשגר טילי נ"ט ורקטות.

דובר מטעם גדוד ג'נין של ארגון הג'יהאד האסלאמי המלווה בפעילים חמושים הקריא הודעת איום ונקמה לישראל. "נפזר את ראשי הציונים וגופותיהם על ראשי ההרים", אמר, ופרסם סרטון בו נראו מחבלים חמושים יורים לעבר כוחות צה"ל בפעולות קודמות באזור ג'נין.

האיומים החמים מגיעים בעקבות מעצרו של ראש הארגון ביו"ש, בסאם א-סעדי, ו-50 מפעיליו.

כזכור, בלילה שבין שני לשלישי השבוע נתפס בסאם א-סעדי, מנהיג ארגון "הג'יהאד האסלאמי" בשומרון בפעילות מורכבת ותחת אש כבדה. בפעילות נלכד גם חתנו ויד ימינו, ו-50 פעילי הארגון. במהלך המעצר התחוללו ניסים גלויים, כאשר תחת אשר כבדה ובמשך שעות אף אחד מכוחותינו לא נפגע. מודיעין מדויק הפנה את הלוחמים לעבר הבית שבו הסתתר א-סעדי, והלוחמים החלו לירות. א-סעדי, ששמע את היריות, החל לברוח מביתו. המסתערבים סגרו על כל פתחיו של הבית. חמושים החלו לירות צרורות מכיוונים רבים, כדי לחפות על בריחתו. באותו רגע, בו א-סעדי כמעט והצליח להימלט, לוחם עוקץ זיהה אותו ושלח לעברו את כלבו, שלכד אותו ברגע האחרון. הכלב נשך את א-סעדי, שהתנגד למעצר, ליד אוזנו - ופצע אותו באורח קל. המעצר המשפיל על ידי כלב, שתועד במצלמות אבטחה, וסימני הדם הרבים שצולמו ברצפת ביתו, הם אלו שגרמו לכוחות הביטחון למהר ולשחרר את תמונתו של א-סעדי מחדר החקירות

תגיות:הג'יהאד האסלאמירצועת עזהעוטף עזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה