הסברה ישראלית

נטלי דדון בצעדה של משפחת גולדין: "ישראל מפקירה את הלוחמים שלה מאחור"

נטלי דדון מעלה הילוך בעולם הפוליטי, הפעם לצד משפחתו של הדר גולדין ז"ל - בצעדה שנערכה אתמול כאות על אוזלת ידה של ממשלת ישראל, בטיפולה בהשבת גופות החיילים ארצה 

אא

נטלי דדון, מי שהרימה מזמן את דגל הדוברות בענייני הסברה ישראלית - השתתפה אתמול (ד') בצעדה מטעם משפחתו של החייל הדר גולדין ז"ל, שיצאה מביתם שבכפר סבא לכיוון עזה. 

מטרת הצעדה הייתה למחות בהתנהלות הקלוקלת של ממשלת ישראל לאורך השנים, בהשבת גופותיהם של סגן הדר גולדין וסמ"ר אורון שאול ז"ל, לישראל. 

"זכיתי, כך אני מרגישה כעת, לצעוד היום לצדה של אם אשר ממתינה בבית שמונה שנים לבנה", כתבה דדון ברשתות החברתיות. "כשאני שואלת אותה למה את לא פותחת כל מהדורת חדשות וזועקת את נשמתך, צורחת על מי שצריך - היא עונה לי: 'חונכנו אחרת' והוסיפה 'הלכנו לאיבוד. איפה הרעות, הערבות ההדדית, הערכים של פעם...".

 

עוד מוסיפה דדון ואומרת כי על עם ישראל מוטלת האחריות לצעוק במקומה. "זה הבן שלה ואנחנו צריכים לזעוק בשבילה. זה הילד שהיא הקריבה בעבור כל אחד מאיתנו. החיים שלנו ממשיכים והם מה? בינתיים אביו של אחד החטופים נפטר כבר, ואמו שחולה במחלה לא יכלה לצעוד לצדנו. מדינת ישראל מפקירה את הלוחמים שלה מאחור, והגיע הזמן לעצור את זה", היא כותבת. 

תגיות:חייליםהסברה ישראליתנטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה